קפץ למסיבה: החלו צילומי "דדפול 2"!



|מאת: נהוראי כחלון|

ללא שום צל של ספק, אחד הסרטים המצופים ביותר הוא "דדפול 2". בכל זאת, דדפול. הוא השתלט על העולם. אחרי לא מעט ציפייה והרבה מאד עניין, בשבוע שעבר נערכו צילומים מסתוריים, אך היום, סוף סוף, זה קרה - החלו צילומי "דדפול 2"!

בתחילת השבוע שעבר, דיווחים רבים זרמו אודות צוות הפקה "מסתורי" של Fox שעושה את דרכו לקנדה. לאחר המון ספקולציות, שכללו בניהן, בין היתר, את "אקס-מן: המוטאנטים החדשים" ו"אקס-מן: הפניקס האפלה", התברר כי מדובר ב"דדפול 2". הצילומים, אשר נערכו באחוזה מפוארת השוכנת באחת מערי קנדה, ומדמה את אחוזת האקס בה נעשה שימוש לסרטי ה"אקס-מן", נעשו בחשאיות רבה, אך היו ראשוניים בלבד.

תאריך התחלת הצילומים לא היה סוד, ולמעשה היה ידוע לציבור במשך זמן רב באמצעות מסמך מודלף של ממסד קנדי. עזבו, סיפור ארוך. בכל אופן, רבים חיכו בקוצר רוח ליום זה, בידיעה לעתיד להתרחש בו, רק על מנת לקבל את ההכרזה הרשמית לה כל כך ציפינו, והינה כעת, סוף סוף, אפשר לומר - החל שלב הצילומים של "דדפול 2".


בתחילת היום, השחקן ריאן ריינולדס הגיח לסט הצילומים המיועד, כשהוא בלבוש רגיל, אך מאופר בכפות ידיו כווייד וילסון המצולק, ושמועות רבות געשו. כשעתיים מאוחר יותר, ריינולדס עטה את המסיכה האהובה, אם כי בשאר גופו התלבש בטרנינג. האורות נדלקו, והמצלמות החלו לפעול.


כפי שאתם יכולים לראות בתמונות המצורפות, נראה כי דדפול קפץ למסיבת יום הולדת של ילדים (במקרה?) ובילה שם מעט. נראה מצחיק, וכמובן מעניין. הצילומים ממשיכים בכל העת, ויימשכו עד תחילת אוקטובר, אז יסתיימו. צפו לחדשות נוספות בנושא בקרוב. את התמונות המלאות מיום צילומים זה תוכלו לראות כאן וכאן.


"דדפול 2" ייצא לאקרנים ב-1 ביוני 2018. עד אז, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.