החלו צילומי "דדפול 2" באופן רשמי; תמונה ראשונה מהסט נחשפה


|מאת: נהוראי כחלון|

אם אהבתם ואם לא, דדפול השתלט על העולם. אי-אפשר להתעלם ממנו או להכחיש את קיומו, הוא נמצא בכל מקום והוא לא מתכוון ללכת לשום מקום, במיוחד לא בשיא תהילתו. לאחר ההצלחה המסחררת של "דדפול" בשנה שעברה, חדשות רבות עברו עלינו (אז, אז, אז ואז), אך כעת, סוף סוף, הרגע המיוחל לו רבים כל כך ציפו קורה - בסוף השבוע האחרון, ה-16 וה-17 ביוני, בסתר, תחת מעטה רב של חשאיות, החלו צילומי "דדפול 2"!
באחוזה המפוארת השוכנת באחת מערי קנדה, המדמה את אחוזת האקס ובה נעשה שימוש לסרטי ה"אקס-מן", נערכו צילומים ראשוניים. מעט מאד ידוע על אשר התרחש באזור, פרט להשתתפותו של ריאן ריינולדס (אשר אישר את הדבר בעצמו, בטוויטר). עם זאת, גורמים המעורבים בדבר ציינו כי מדובר בצילומים בודדים. צוות ההפקה הגיע בסתר אל היעד בשבוע האחרון והתמקם בו לקראת המאורע, ונאלץ לצלם בזמן הלא שגרתי של סוף השבוע על מנת לא למשוך תשומת לב ולבצע את הדבר בסתר.

שלב הצילומים המעשי מיועד להתחיל ב-26 ביוני, כלומר בתחילת השבוע הבא, ולהימשך עד תחילת אוקטובר, כך לפי רשומות שונות. דיוויד ליטץ' ("ג'ון וויק") משמש כבמאי, לפי תסריט מאת פול ורניק ורט ריז. בנוסף להופעתו של ריינולדס כשכיר החרב בעל הפה הגדול, נזכה גם לראות את הצוות מהסרט הקודם שב, ולחזות בג'וש ברולין כנוסע בזמן קייבל.

"דדפול 2" עתיד לצאת לאקרנים ב-1 ביוני 2018. עד אז, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.