צרות בגן עדן? בעיות נוספות צצות עם "האן סולו", Lucasfilm לא מרוצה ממשחקו של אלדן ארנרייך

|מאת: נהוראי כחלון|

עד לא מזמן, היקום הקולנועי של "מלחמת הכוכבים" נראה בעיניי כולם כגן עדן. עם זאת, נראה כי כעת צצות בו לא מעט בעיות. לאחר שלא מכבר התבשרנו על פיטוריהם של פיל לורד וכריסטופר מילר מ"האן סולו" ואחרי שרון הווארד נשכר להחליפם, נראה היה לכאורה כי הצרות תמו, אך דיווחים נוספים שעולים כעת מספרים לגמרי אחרת.
תוצאת תמונה עבור ‪Han Solo Alden Ehrenreich‬‏
לפני כיומיים, רון הווארד נחת בלונדון, לקראת המשך שלב הצילומים של "האן סולו". השחקנים, כמובן, עדנם באזור, והסט מוכן וערוך. עם זאת, עוד בטרם התחדשו הצילומים, נודע כי בעיניי Lucasfilm עלתה בעיה נוספת, קריטית למדי - אנשי החברה אינם מרוצים מביצועיו המשחקיים של אלדן ארנרייך.

לפי דיווחים נוספים העולים כעת, מסופר כי כבר בסמוך לדיונים אודות פיטוריהם של לורד ומילר, התקיימו דיונים בנוגע לפיטוריו של לא אחר מאשר ארנרייך, השחקן הראשי. מסתבר, כי עוד מהשלב ההתחלתי, לוקאספילם לא היו שלמים עם ליהוקו של ארנרייך, והביעו חוסר שביעות רצון משוועת ממשחקו עם תחילת הצילומים. הוא, לדבריהם, לא תואם את חזונם, בדיוק כפי שהיה עם לורד ומילר.

עם זאת, בדומה למקרה של לורד ומילר, האולפנים החליטו לפעול בדבר "מאוחר מידי". בניגוד לאפשרות של פיטורי במאים, פיטורי שחקן ראשי הם מסובכים הרבה יותר, ויכולים אף לכלול השהייה, התחלה מחדש או אף ביטול מוחלט. האפשרות האחרונה נראית לאחרונה בלתי נמנעת.

הצילומים, נכון לעכשיו, עתידים להתחדש באמצע יולי, ולהימשך עד סוף ספטמבר, כשלאחר מכן יבוצעו במהרה צילומי השלמה, ושלב הפוסט-פרודקשן יהיה מקיף למדי. עם זאת, עם בעיה נוספת זו שצצה, נראה כי מכשולים נוספים עומדים בדרך, וכי אולי, כנראה, לא נקבל את "האן סולו" כמתכונן, במאי 2018.

במידה ולא יהיו שינויים קריטיים (וככל הנראה יהיו), "האן סולו" עתיד לצאת לאקרנים ב-25 במאי 2018. עד אז, אם בכלל, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק לחדשות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.