יותר מ-500 אלף עותקים של Fortnite נמכרו ב-24 שעות בלבד

|מאת: לידור אטיאס|

Fornite עתיד להפוך למשחק חינמי בשנה הבאה, אבל זה לא עוצר אנשים מלהשקיע בו כסף כבר בשלב הזה בו הוא עדיין לא חינמי וידרוש מכם לפתוח את הארנק ולהשקיע כמה גרושים.

Fornite הוא משחק אקשן שעבדו עליו יותר מ-5 שנים, ולמרות שהוא לא זכה להשקה מלאה עד כה, הוא כן הספיק להגיע לשלב של Early Access בשבוע שעבר, מה שמאפשר לשחק בו בגרסה מוקדמת כבר כעת ולהשתתף בשלב הפיתוח לקראת השקה מלאה.

בהשקתו, כאמור, Fortnite יהיה חינמי, אבל אתם יכולים לרכוש אותו כדי לשחק בו לפני הזמן, במחיר של 40 דולר ועד ל-150 דולר על גרסאות שונות של המשחק שזמינות לקנייה.

אם אתם עדיין יושבים על הגדר ומתלבטים בגלל שמצד אחד הטריילרים נראים מהנים במיוחד אך מצד שני הביקורות פושרות מאוד, אולי מספר המכירות של המשחק עד כה (רק מספר ימים בשוק) ישכנע אתכם בדב רכישת עותק. 

על פי מנהל הקרייאיטיב של הפרויקט דארן סג המשחק מכר ב-24 השעות הראשונות להשקתו יותר מ-500,000 עותקים דיגיטליים שונים והוא הודה מאוד לכל מי שהביע אמון בפרויקט.

מה דעתכם על זה? האם אתם בין רוכשי המשחק בגישה המוקדמת שלו כבר בשלב הזה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.