חשפה EA בכנס משקיעים את התכניות שלה לגבי העתיד של Battlefield 1 ועתיד משחקי החברה

|מאת: לידור אטיאס|

Battlefield 1 מטיב להיות פופולרי בקרב השחקנים, והוא צבר עוד 2 מיליון שחקנים מאז מרץ 2017. ממש בלילה האחרון הכריזה EA ש-21 מיליון שחקנים ייחודיים משחקים ב-Battlefield 1. המספר הזה גדול יותר ב-2 מיליון מה-19 מיליון שדווח עליהם בשנה הכלכלית שהסתיימה ב-31 במרץ 2017.

אם זה לא מספיק, תשמחו לדעת שלאחרונה, מול המשקיעים שלה, EA נתנה הצצה מילולית קטנה למה שאנחנו צפויים לראות בתצוגה של Battlefield 1 בכנס Gamescom הקרוב שיחול בחודש הבא. מדובר על היבטים תחרותיים ועל היבטים שקשורים למשוב הישיר שהתקבל מטעם שחקני קהילת Battlefield 1, אז שווה להישאר מעודכנים.

בזמן שהנתונים היבשים לגבי מכירות וכספים עשויים להיות די משעממים, נתרכז בדברים הנוספים שנאמרו מצדה של EA על העתיד של Battlefield 1 ובכלל על עתיד החברה.

נחשף כי יש ל-EA כותרים רבים שנמצאים בפיתוח, כולם ללא יוצא מן הכלל על גבי מנוע המשחק Frostbite החדיש, כך שנראה שהמשאבים הרבים שהושקעו בו לא היו לשווא וההשקעה הזו מראש כוונה לטווח הרחוק.

בנוסף נראה כי EA חוקרת מספר תחומים - תשתית ענן על מנת לספק אפשרויות סטרימינג / שידור איכותיות לשחקנים ושדרים, AI / בינה מלאכותית, רשתות עצביות וגם בנושא של בני אדם וירטואליים / Virtual Humans.

לבסוף נציין כי נאמר על Battlefield 1 שמה שנראה עליו בעתיד הקרוב יהיה קשור במידה רבה ללוחמה במשחק, יביא את חווית ה-Battlefield 1 העשירה ביותר עד כה במסגרת של קרבות מולטיפלייר אפיים וסיפורי קמפיין שעיצבו את המשחק, זאת בנוסף למפות חדשות התקדמות עמוקה יותר וגם הבאת מצבי משחק אהובים ביותר על ידי הקהל.

מה דעתכם על כל זה? האם אתם חושבים שהעתיד שצפוי ל-EA הוא ורוד או לוט בערפל? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.