פרטים רבים מהדמו של FIFA 18 דלפו; תרגיל חדש ומעצבן חוזר אל המשחק

|מאת: לידור אטיאס|

תרגיל שנחשב בעבר ובהווה ל-OP בעיני רבים משחקני FIFA, עושה קאמבק וחוזר אל המשחק החדש בסדרה - FIFA 18. בנוסף לכך, נחשפה הדלפה גדולה בנוגע לדמו המשחק שמראה את הקבוצות שיהיו בו, מצבי המשחק ועוד.

ראשית כל, כמה מילים לגבי התרגיל שיחזור אל המשחק, תרגיל שמוכר לחובבי כדורגל - זהו התרגיל שבמסגרתו השחקן התוקף מעביר את הכדור מצדו האחד של השחקן המגן ועובר אותו מצדו השני. בסרטונים שהוצגו על התרגיל ניתן לראות עד כמה הוא מעביר בקלות את השחקן המגן, ורבים טוענים שזו קלות גדולה מידי ולכן מגדירים אותו כטוב מידי.

צפו בתרגיל פה:
אבל בואו נדבר על מה שבאמת גדול פה - פרטי הדמו שדלפו. מה שדלף הוא צילום מסך מתוך הדמו וב-"Dream Team FC" דיווחו על דליפות נוספות, כמו למשל תאריך הדמו, הקבוצות שיופיעו בדמו והפלטפורמות.

לפי מה שדלף, ניתן לראות כי בדמו נקבל טעימה ממצב מהשחק The Journey ובנוסף נוכל לשחק במשחקים רגילים לבד או עם חברים.

הדמו צפוי להכיל את הקבוצות הבאות:
*ריאל מדריד
*אתלטיקו מדריד
*מנצ'סטר סיטי
*מנצ'סטר יונייטד
*צ'לסי
*מועדון הכדורגל טורונטו
*לוס אנג'לס גלקסי
*באיירן מינכן
*יובנטוס
*פריז סן-ז'רמן


בנוסף, טוענים בהדלפות כי גם השנה יגיע הדמו בשבועיים שלפני השקת המשחק. מכיוון ש-FIFA 18 צפוי להגיע ב-29 בספטמבר, ההערכות מדברות על ה-13 בספטמבר, בו יגיע הדמו אל Origin (עבור שחקני ה-PC) והחנויות הווירטואליות של ה-PS4 וה-Xbox One.

מה דעתכם על כל זה? האם אתם מצפים למשחק החדש ולדמו שלו או שלא תשחקו בהם? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.