מוד חדש של GTA V ייקח אתכם אל החלל להילחם בחייזרים, לחקור כוכבים ועוד


|מאת: אליאב אלמקייס|

זה הרי ברור לגמרי ש-GTA V בחלל הוא דבר שחייב לקרות, לפחות אם שואלים צוות יוצרי מודים שעמלו על מוד חדש שעושה בדיוק את זה - לוקח אתכם אל החלל ב-GTA V. הרעיון עשוי להישמע מעט מוזר, אבל כשתראו את התוצר, אני די בטוח שתשתכנעו.

כאמור, זהו תוצר של צוות יוצרי מודים שבראשו עומד מי שמכנה עצמו "sollaholla" והוא מבטיח לקחת את המשחק אל החלל עד הסוף, שכן עד כה אף אחד לא הצליח לעשות את זה כמו שצריך או בכלל.

הנה התקציר הרשמי שמתאר את המוד: "כדור הארץ היה לבד בגלקסיה זו מאז עצם יצירתה, אך הרחק בגלקסיה אחרת, היו חיים אינטליגנטיים שצפו באנשי כדור הארץ במשך אלף שנה. החיים האלה לא היו החיים הידידותיים שאנחנו רוצים להאמין שהם. צוות המחקר של נאס"א מצא שרידים של חלליות זרות וחלקים מפוזרים ברחבי סן אנדראס. מעולם לא חשבנו כי צורות חיים נבונות אלו יגיעו אל כוכב הלכת שלנו, אבל הן הגיעו והן לא בצד שלנו. זו המשימה שלך להעיף את החייזרים האלה לפני שהם מגיעים."


כמו כן, המוד הזה יכלול מעבורת חלל שתאפשר לכם לטוס ולסייר ביקום כולו בעזרתה. מסוקרנים? צפו בטריילר הראשון של המוד החדש Grand Theft Space שמסתמן כאחד המודים המושקעים והיפים ביותר של המשחק הזה:

מה דעתכם על המוד החדש? האם אתם ממשיכים לשחק ב-GTA V ומנסים למצוא דברים חדשים כמונו? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.