בונוסים והנחות חדשות מגיעים אל GTA Online

|מאת: אליאב אלמקייס|

Rockstar חשפה את הסיבוב החדש של הבונוסים וההנחות ששחקני GTA Online יוכלו להרוויח. השבוע, בנוסף לכך, מגיע רכב חדש למשחק הפופולרי יחד עם מצב משחק בשם "Overtime Rumble", בתוספת פרטים על מירוץ הפרימיום החדש וזמני אתגרי ה-"Time Trial".

כל שבוע ההנחות הללו הן על משרדי מנהלים. החל מהיום, שחקנים יכולים לחסוך עד 40% על ריהוט האימפריה הפלילית שלהם. הנה רשימה מלאה של הנחות לפי:
Maze Bank West - הנחה של 25%
Arcadius Business Center - הנחה של 30%
Lombank West - הנחה של 35%
Maze Bank Tower - הנחה של 40%
Executive Office Garages & Custom Auto Shop - הנחה של 25%
Executive Office Garage Renovations - הנחה של 25% 
Custom Auto Shop Renovations- הנחה של 25%

כמו כן, השחקנים יכולים כעת לקבל את התוספת החדשה של המשחק, מכונית ספורט בשם Grotti Cheetah. המכונית נושאת עיצוב וינטג' וזמינה באופן בלעדי בחנות "Legendary Motorsport". אתם יכולים לראות תמונה של המכונית למטה.

בנוסף לכך, שחקנים יכולים כעת להשתתף במצב המשחק החדש. המצב הוא מצב משחק מבוסס קבוצות שמהווה מיקס של "Darts" ומכוניות בו יכולים לשחק עד 10 שחקנים אשר נוהגים במכונית Ruiner 2000 ומנסים להנחית אותה בשלום על פלטפורמות במגוון גדלים. שחקנים ירוויחו כסף משחק ו-RP כפולים על הדיוק שלהם במצב המשחק עד ל-17 ביולי.

לבסוף מירוץ הפרמיום של השבוע הוא "Big Drop", בעוד ש-"Up Chiliad" הוא אתגר ה-"Time Trial" הנוכחי. האירועים כבר התחילו ויהיה זמינים עד ל-17 ביולי. השחקנים הטובים יקבלו רווח גדול של כסף משחק ו-RP. ניתן למצוא מידע נוסף על הבונוסים של השבוע והתכנים חדשים באתר של Rockstar.

מה דעתכם על הבונוסים וההנחות החדשות? האם אתם ממשיכים ליהנות מהמשחק כמונו? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.