ממשיך להתחדש: GTA Online קיבל רכב חדש ומצב משחק חדש

|מאת: לידור אטיאס|

שחקני GTA Online יכולים לקרוע את הרחובות של לוס סאנטוס עם ה-Pegassi Torero החל מהיום ולהילחם על השליטה במצב המשחק הכוחני החדש Power Mad.

Power Mad הוא מצב משחק מסוג Adversary שמשולב כעת ב-GTA Online והרכב החדש Pegassi Torero זהו רכב ספורט שמתאים למי שמעוניין לנהוג במהירויות גבוהות במיוחד.

אם אתם רוצים לרכוש את הרכב החדש גשו אל חנות הרכב Legendary Motor Sports שבמשחק על מנת לבצע את הרכישה. בנוסף תוכלו לקבל 25% הנחה על שדרוגי מנוע עד ל-31 ביולי.

במצב המשחק החדש, תתחרו במתכונת של 2 עד 4 שחקנים בקרב על יכולת של Juggernaut, יכולת שהופכת את השחקנים ל"איום משוריין כבד". השחקנים יצטרכו להישאר חיים מספיק זמן כדי למלא מד ניקוד שמתמלא עם הזמן כשהיכולת על השחקנים וכך צוברים נקודות.

אם מי שמתפקד כ-Juggernaut שמחזיק ביכולת המיוחדת מת לפני שהמד מתמלא עד הסוף, שחקן אחר רשאי להרים את היכולת מהנקודה בה היא נזרקת על היד גופת ה-Juggernaut המת. 

מי שישחק במצב המשחק החדש יוכל להרוויח כסף משחק ו-RP כפולים עד ל-31 ביולי כחלק מהשקת מצב המשחק החדש והרצון לשלבו עבור השחקנים.

שימו לב גם לכמה מבצעים מעניינים שקיימים - מחקרי בונקר יקבלו מהירות ופתיחות מהירות יותר ב-25% עבור מודולים של נשקים וכלי רכב במרכז המבצעים הנייד, הרכב הגדול שמשמש כבסיס פשע ונוסף באחד העדכונים האחרונים. בנוסף, כמה מסוגי הנשקים זמינים ב-25% הנחה.

באירועי "נגד הזמן" ומירוץ הפרימיום אפשר להרוויח אקסטרה כסף משחק ו-RP עד ל-31 ביולי, כך שיש לא מעט אפשרויות להרוויח יותר כסף ולעלות בדרגות.

לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.