באוגוסט הקרוב יגיע Killing Floor 2 אל ה-Xbox One ומאוחר יותר גם אל ה-Xbox One X

|מאת: לידור אטיאס, מנהל Xbox Israel Community|

לאחר שכבר שוחרר ל-PC וה-PS4, האקסקלוסיביות של Killing Floor 2 בגזרת הקונסולות תסתיים בחודש אוגוסט הקרוב. המשחק יושק על גבי ה-Xbox One, ובנוסף הוא יהווה אחד מכותרי ההשקה של ה-Xbox One X המפלצתי.

Tripwire Interactive הכריזה היום שהכותר השני בסדרת המשחקים שלה, Killing Floor 2, יהיה זמין ל-Xbox One ולא סתם - הוא יגיע אליו עם תוכן אקסקלוסיבי כמו ה-Freezethrower.

בשימוש ב-Freezethrower שחקנים יכולים לרסס חנקן נוזלי. ברגע שמישהו קפוא אפשר לנפץ אותו לרסיסים. זה נשק אקסקלוסיבי של ה-Survivalist Perk והוא מגיע עם 8 סקינים שונים להתאמה אישית.

התוכן הזה, אחרי הכל, יהיה אקסקלוסיבי בזמן מוגבל והוא יגיע במועד מאוחר יותר גם אל שתי הפלטפורמות האחרות של המשחק, הלא הן ה-PC וה-PS4.

תוכן נוסף שיגיע הוא פריט הלבוש הקוסמטי Wasteland Armor, שהוא אקסקלוסיבי לשחקני ה-Xbox. הפריט הזה מגיע ב-5 עיצובים שונים לנוחיותכם ולבחירתכם.

בהשקתו, Killing Floor 2 יכיל את כל התוכן שהיה זמין קודם כולל חבילות הרחבה הכוללות מפות חדשות, כלי נשק חדשים, מצבי משחק נוספים ועוד.

המשחק על גבי ה-Xbox One X יכלול תמיכה ב-4K, ביצועים מוגברים, טקסטורות הרזולוציה גבוהה ועוד מגוון של תכונות גרפיות מתקדמות שיהיו ייחודיות לגרסה המשופרת הזו. בנוסף המשחק יתמוך בשירות הזרמת המדיה Mixer.

המשחק עצמו יגיע ב-29 באוגוסט אל ה-Xbox One וב-7 בנובמבר אל ה-Xbox One X, כל זאת במחיר של 40 דולר. לחדשות נוספות עקבו אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.