טריילר חדש ל-LEGO Marvel Super Heroes 2 לכבוד "קומיק-קון סן דייגו 2017"

|מאת: לידור אטיאס|

אם חשבתם שהמציגים של "קומיק-קון" לא כוללים גם, ולו במעט, מיצגי גיימינג, אתם טועים. לקראת ההשקה שלו בנובמבר הקרוב, נחשף LEGO Marvel Super Heroes 2 בעוד טריילר, והפעם כזה שהוצג לכבוד "קומיק-קון סן דייגו 2017".

הטריילר החדש, שאורכו בסך הכל דקה וארבעים שניות, מציג את הנבל הראשי בסיפור, או אם תרצו - האנטגוניסט. מדובר בנבל-על בשם קאנג הכובש, אשר מגיע אל כדור הארץ ומאיים להשתלט עליו עם כוח ועוצמה רבים במיוחד.

מי שתייצב מולו (בשליטתכם כמובן) הם מגוון גדול של גיבורי-על מבית Marvel, אשר חלק לא קטן בכלל מתוכם מוצג בטריילר החדש. קטעים נבחרים מתוכו אף מראים לנו כיצד ישתפו פעולה הנוקמים ושומרי הגלקסיה בצוותא כדי להתגונן מפני קאנג הכובש שמאיים להשמיד אותם.

לא מוצגת בטריילר הזה משחקיות בכלל כך שהוא קולנועי לחלוטין, אך הוא נותן לנו טעימה לגבי הסיפור שנחווה במשחק וגם לגבי הדמויות שנראה והאופי שלהן, כזה שיהיה מהול לא רק בסגנון הידוע והאהוב של Marvel, אלא גם באותו הומור ישן וטוב של LEGO, שהוא מצד אחד ילדותי, אך מצד שני כאן כדי להישאר, וכנראה שנכון הדבר גם לקיומינו במחיצת משחקי ה-LEGO Marvel.
מה דעתכם על זה? האם אתם מחכים למשחק החדש או שאתם לא מתכוונים לשחק בו? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.