רון נשר משיק שיר חדש ומבטיח להעביר את כל ההכנסות ממנו לצדקה

|מאת: אליאב אלמקייס|

מוקדם יותר היום יצא שיר חדש אותו כתב והלחין לא אחר מרון "סקיי" נשר, הידוע לשמצה בתור אדם פרובוקטיבי שלא מפחד להגיד בשידורים חיים בפייסבוק את מה שכמה אנשים חושבים אך שומרים לעצמם בסתר לבם. הוא ידוע בתור היוצר של השיר "דובי גל" אשר חיבר בין הצמד סטטיק ובן אל תבורי והצמיח להם את הקריירה.


השיר החדש נקרא "#משפט משיר" והוא שיר הוקרת תודה למוזיקה ולקהל הישראלי, זאת לפי ההסבר של רון נשר בתיאור שירו החדש. נוסף על כך דבר חשוב לא פחות - רון נשר בכבודו ובעצמו פרסם כמה דקות לפני יציאת השיר הסבר מלא על תחילת העבודה ועל השיר, שם הוא מסביר שכל ההכנסות מהשיר יעברו כצדקה לעמותת "תקווה ומרפא" לילדים חולים בכל רחבי הארץ, וכל צפייה בקליפ מקדמת את ההכנסה (50 מיליון צפיות בשלושת החודשים הראשונים יהיו שווי ערך ל-250,000 שקלים).

אני מאמין שלא משנה מה הקהילה והמעריצים חושבים עליו או על המוזיקה שלו, לפני הכל צריך להעריך אותו כבן אדם טוב שמעניק ומתנדב לטובת ילדים חולים, מה שגם אמנים אחרים, לטענתו, לא עושים, ובנוסף לכך לי באופן אישי המעשה הנדיב הזה נגע בלב. אין לי ספק שיחד עם כולם הוא יכול להשיג את המטרה.

מבחינה מוזיקלית, אני חושב ש"#משפט משיר" הוא שיר שונה לגמרי מכל השירים האחרים שקיבלנו מרון נשר - זהו שיר שקט ורגוע יותר מהאחרים ואני באופן אישי חושב שזה שיר נפלא והטון שלו מעביר בצורה מושלמת את התחושה והסיפור שעומד מאחורי זה. אין ספק שאמן ידוע בכך שהוא יודע ליצור שיר בו הוא מעביר את סיפור האישי שלו ומי ששומע יוכל להרגיש כמעט כאילו הוא בנעליים של האמן. בשיר האחרון של רון נשר זה בהחלט קיים.

מה אתם חושבים על השיר החדש של רון נשר "#משפט משיר"? מה דעתכם על הרעיון הנדיב מאוד של רון נשר בהוצאת השיר החדש? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.