סיכום הפאנל של "הדפנדרס" ב"קומיק-קון סן דייגו 2017": טריילר חדש, חידושים ואורחים מיוחדים

|מאת: איתמר אקסלרד|

נוכחי אולם H בכנס הקומיקס השנתי "קומיק-קון סן דייגו 2017" קיבלו הפתעה עצומה במהלך הפאנל של סדרת "הדפנדרס" מבית Marvel-נטפליקס אתמול בערב. הסדרה, אשר למעשה מהווה סיכום של רביעיית הסדרות של נטפליקס שקדמו לה -"דרדוויל", "ג'סיקה ג'ונס", "לוק קייג'" ו-"איירון פיסט", הופיעה באירוע עם שלל שחקניה.

הפאנל, שמראש היה אמור להיות אחד מאירועי הדגל של הכנס, קיבל תפנית עצומה כאשר הנוכחים באולם קיבלו סצנה ראשונית של הסדרה שכולם מצפים לה - "המעניש", הודעה על חידוש לעונה שנייה של "איירון פיסט" וכדי לחתום את הפאנל, הוקרן במלואו הפרק הראשון של "הדפנדרס" שתעלה ב-18.8 בנטפליקס.

פרק הפתיחה האפל מעט, התחיל עם סצנת קרב במנהרה רטובה, כאשר איירון פיסט וג'סיקה ג'ונס מנסים להציל את המעניש הפצוע מידי ארגון "היד" - כל זה עוד לפני הפתיח של הסדרה. מיותר לומר - הקהל התלהב מההתחלה.

ללא ספק - לקבוצה הזו יש אווירת "אנדרדוג" מוחלטת, אשר עלולה לעבוד לטובת הסדרה לאורך 8 הפרקים שלה.
"בואו נודה בזה, יש לנו בחור שהיה בסרט גרוע של בן אפלק, דמות שאף אחד לא שמע עליה ששותה הרבה, גיבור העל השחור הראשון ובחור עם יד זוהרת" - ציין נשיא מחלקת הטלוויזיה של Marvel והמפיק בפועל של "הדפנדרס" ג'ף לואב.

עם דני ראנד (איירון פיסט) המיוסר יושב במטוס הפרטי שלו, פרק הפתיחה המיוחד והחדשני של הבמאית אס.ג'יי. קלארקסון נתן מבט על שאר דמויות המפתח בהמשך כמעט ישיר של פרקי הסיום של העונות האישיות שלהן. במסגרת הכנת שיתוף הפעולה קיבלנו את ג'סיקה ג'ונס שסובלת מהאנגאובר עצבני, לוק קייג' המשוחרר הטרי מהכלא בסצנה מאוד חייתית עם האהובה שלו קלייר (רוזריו דוסון הנהדרת) ואת מאט מרדוק, אשר נראה שתלה את חליפת הדרדוויל שלו. כמו כן, ראינו את הנבלית אלכסנדרה בגילומה הנפלא של סיגורני וויבר האגדית, אשר סובלת ממחלה חשוכת מרפא אשר גורמת לקריסת מערכות בכלל איבריה - מחלה אשר מובילה אותה לזרז את שיתוף הפעולה שלה עם ארגון "היד". כמובן, שמכיוון שמדובר על ניו יורק מלאה בגיבורי על, משהו דמוי רעידת אדמה מזעזע את התפוח הגדול ואנו רואים את אלכסנדרה מספרת לאלקטרה (אלודי יאנג) שהוחזרה לחיים - "זו רק עיר".

מעבר לדמויות הראשיות, גם דמויות המשנה השונות והמגוונות מכלל הסדרות הגיעו למגרש המשחקים שהוא "הדפנדרס". קארן פייג' מ"דרדוויל" (דברה אן וול), קולין וינג מ"איירון פיסט" (ג'סיקה הנוויק) והבלשית ממשטרת ניו יורק מיסי נייט מ"לוק קייג'" (סימון מסיק) גם בצבצו במהלך הפרק.

עוד לפני שהשחקנים הראשיים צ'ארלי קוקס, קריסטן ריטר, מייק קולטר ופין ג'ונס ועוד עלו לבמה, טיזר באורך של דקה הוקרן לבאי הכנס לסדרה. לאחר שהדמות "סטיק" שמגולמת ע"י סקוט גלן המצוין מבשרת לנו ש"המלחמה על ניו יורק הגיעה", עלה לבמה ג'ף לואב לקול תרועות המעריצים.

"זהו הצטברות של חלום", כך תיאר לואב את הסדרה והמליץ בחיוך "להישאר עד הסוף" - צפויים אורחים מיוחדים, בדומה לאופן שבו פורסם כנס הקומיקס השנתי בניו יורק על צירופה של סיגורני וויבר לצוות השחקנים. כמו בניו יורק, הגיע כוכב סדרת "המעניש" ובוגר "המתים המהלכים" - ג'ון ברנת'ל לבמה, והפעם כדי לתת למעריצים הצצה ראשונית של הסדרה שלו.

לסיכום, מייק קולטר אמר - "הדבר המעניין ביותר בדפנדרס היא מערכת היחסים בין האנשים".

כמובן לסיכום - הנה הטריילר הטרי לסדרה:
מה דעתכם על כל זה? האם אתם חושבים ש"הדפנדרס" צפויה לספק את הסחורה כשיא אמיתי? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.