שדר Twitch מפורסם של PlayerUnknown's Battleground הורחק על הריגת חבר צוות

|מאת: לידור אטיאס|

אם אתה מפר את החוקים של PlayerUnknown's Battleground, לא משנה מי אתה, אתה תורחק. זה המסר שמנסה להעביר יוצר המשחק, ברנדן גרין, בכך שכאשר הוא ראה בסרטון של שדר Twitch מפורסם של המשחק שלו את השדר יורה בחבר צוות, הוא הרחיקו למספר ימים מהמשחק עם באן.

השדר המפורסם עליו אני מדבר הוא "Dr Disrespect". מדובר באדם שידוע כחם מזג בסרטוניו וככזה שמושך את צופיו באמצעות התנהגות די וולגרית וגסה, אך הפעם, ככל הנראה, הוא חצה את הגבול והרשה לעצמו יותר מידי.

הוא נתפס הורג חבר צוות מהקבוצה שלו במהלך שידור חי ששידר ב-Twitch לעיניהם של צופים רבים, כל זאת רק בשביל לפנות מקום ברכב. נשמע מצחיק? את ברנדן גרין זה פחות הצחיק, בנוסף לאירוע שהגיע לאחר מכן.

"Dr Disrespect" התייחס לבאן שלו, כרגיל, בצורה אלימה ואף איים באלימות על היוצר שנתן לו את הבאן (ככל הנראה מדובר באיומי סרק כחלק מהדמות, אך עדיין יש לזכור שיש לאיום הזה מעמד משפטי מחייב).

גרין לקח את זה הרבה פחות בהומור ואמר מצדו שלא משנה מה קרה, איומים באלימות זו לא הדרך, כמביע אכזבה מאחד מן השחקנים הבולטים ביותר בקהילת המשחק שלו. ובכל זאת, הוא היה זה שהבהיר כי מדובר בהשעיה זמנית בלבד ושאת "Dr Disrespect" אנחנו נראה בעוד כמה ימים.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שראוי היה לתת את הבאן הזה על אף שמדובר באדם מוביל בקהילה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.