שמועה: משחקי החינם של חודש אוגוסט למנויי Xbox Live Gold הודלפו

|מאת: לידור אטיאס, מנהל Xbox Israel Community|

שוב חוזר הניגון - כמו בכמה מקרי עבר, שוב דלפו משחקי החינם למנויי Xbox Live Gold, הפעם אלו משחקי החינם של חודש אוגוסט למנויים. זה עדיין לא רשמי ואין על כך אישור מצדה של מיקרוסופט, אך סביר להניח שיגיע אחד כזה תוך ימים ספורים בלבד, שכן חודש אוגוסט נמצא במרחק של שבוע אחד מאיתנו.


בגזרת ה-Xbox 360 אנחנו שוב נקבל שני משחקים שיהיו זמינים בתאימות לאחור גם עבור ה-Xbox One - האחד הוא משחק המירוצים האקסקלוסיבי Forza Horizon 2 (זה שכבר זכה למשחק המשך בדור הזה ונחל הצלחה) ומשנהו הוא Condemned: Criminal Origins, משחק הישרדות אימתי מבית היוצר של המשחק המופלא Middle-earth: Shadow of Mordor.

בגזרת ה-Xbox One יש משחקים מעניינים לא פחות - Assassin's Creed Chronicles: India, משחק אחד מתוך טרילוגיית משחקי 2.5 ממדים בסדרת משחקי ההרפתקאות וההתגנבות Assassin's Creed, כאשר המשחק השני שיחולק בחינם הוא Firewatch, משחק הרפתקאות ומסתורין שהגיע אלינו ממש לא מזמן ומגיע במפתיע דרך השירות המיוחד בחינם.

שימו לב ללוחות הזמנים:
*Forza Horizon 2 יהיה זמין בחינם בין ה-16 באוגוסט ל-31 באוגוסט
*Condemned: Criminal Origins יהיה זמין בחינם בין ה-1 באוגוסט ל-15 באוגוסט

*Assassin's Creed Chronicles: India יהיה זמין בחינם בין ה-1 באוגוסט ל-31 באוגוסט
*Firewatch יהיה זמין בחינם בין ה-16 באוגוסט ל-15 בספטמבר.


מה דעתכם על זה? האם אתם מחכים למשחקים החינמיים של החודש או שאין לכם עניין בהם? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.