יותר מ-600,000 שחקנים שיחקו במקביל ב-PlayerUnknown's Battlegrounds; שני רק ל-Dota 2

|מאת: לידור אטיאס|

PlayerUnknown's Battlegrounds הוא לחלוטין תופעה לא רגילה שלא רואים בכל יום בעולם הגיימינג, ובכל פעם שאנו חושבים שהמשחק עתיד להתדרדר בנתוניו, קורה בדיוק ההפך, זאת בנוסף לנתוני צפייה פשוט מטורפים ב-Twitch.

היום, נרשם שיא פשוט מטורף בנוגע לכמות השחקנים שמשחקים בו בזמן, עם כמות של מעל 600,000 שחקנים ששיחקו במקביל במשחק (ליתר דיוק 611,676 שחקנים). כך, PlayerUnknown's Battlegrounds היה שני רק ל-Dota 2 האימתני שמרבה לרשום נתונים סטטיסטיים גבוהים. השיא עצמו נרשם באזור השעה 17:00 אתמול.

בסופו של דבר, ברשימת כל הזמנים הוא נמצא במקום השלישי לכמות של שחקנים שמשחקים בו בזמן, ולא בכדי - בקרוב מכניקות חדשות ואנימציות חדשות יגיעו למשחק, עם עדכונים שבועיים וחודשיים שלא מפסיקים להגיע ואין ספק שעל אף הבאנים המעט מפוקפקים של Bluehole לאחרונה, היא לא עומדת לעצור.

אגב, על מנת שתבינו את העלייה החדה של המשחק - רק לפני 8 ימים הוא הצליח להגיע למצב שמשחקים בו מעל חצי מיליון שחקנים יחדיו במקביל, וכעת השיא הוא של מעל 600,000, שלא לדבר על כמות השחקנים הקבועים שמקדישים שעות על גבי שעות למשחק.

מה יקרה כשהמשחק יגיע גם אל ה-Xbox One? לא ברור אם תהיה בהלה גדולה כפי שעל ה-PC, מפני שמטבע הדברים משחק שכזה מתאים יותר לעכבר ומקלדת, אבל לחלוטין ימכרו עותקים רבים אם המצב יוותר על כנו.

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לשחק ב-PlayerUnknown's Battlegrounds בקרוב? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.