אל הקרב!: Battlefield 1 מצטרף אל EA / Origin Access


|מאת: אליאב אלמקייס|

EA הודיעה לאחרונה כי Titanfall 2 ו-Battlefield 1 ייצטרפו למנוייה EA / Origin Access. בחודש שעבר Titanfall 2 הצטרף למנויים וכעת הגיע תורו של Battlefield 1 להגיע בחינם.


משתמשים באתר "NeoGAF" גילו כי Battlefield 1 זמין ב-EA Access בפלטפורמת ה- Xbox One. מאוחר יותר נערכה בדיקה נוספת ואושר כי המשחק הגיע גם אל Origin Access כך ש-Battlefield 1  זמין על גבי ה-PC בחינם גם כן.

Battlefield 1 הושק באוקטובר האחרון והפך לאחד המשחקים הנמכרים ביותר השנה. לפי הספירה האחרונה של EA, ישנם 21 מיליון שחקנים למשחק, והמנויים EA / Origin Access עומדים לעזור לכך לגדול עוד יותר. המשחק עדיין יקבל תוכן חדש, יחד עם ההרחבה האחרונה, בשם "In the Name of the Tsar", אשר יצא במלואו בספטמבר.


EA Access ו-Origin Access הם שניהם מנויים המספקים גישה בלתי מוגבלת לספרייה של משחקים, שחרור מוקדם של דמואים וגרסאות נסיון של EA, וכן הנחה של 10% על רכישות מהחנות הדיגיטלית. העלות הינה 5 דולר לחודש או 30 דולר לשנה. Origin Access זמין ל-PC ו-EA Access זמין ל-Xbox One.


מה דעתכם על צירוף Battlefield 1 למנויים של EA? האם אתם חושבים שזה יקדם את המשחק משמעותית? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.