מצב משחק חדש, פרטים על ה-DLC החדש וגרסת פרימיום: הכל על Battlefield 1 מ-Gamescom

|מאת: מערכת האתר|

DICE שחררה פרטים ראשוניים על מצב המשחק התחרותי Incursions שישוחרר בקרוב ל-Battlefield 1, ושחקנים מסוימים יקבלו הזדמנות לנסות אותו בקרוב מאוד. היא דיברה בנוסף לכך על גרסת פרימיום חדשה של המשחק, ה-Revolution Edition, כמו גם על ה-DLC החדש "In the Name of the Tsar".
ראשית, נחשף כי מצב המשחק Incursions יציג קרבות 5 על 5 ו"משחקיות מהירה ואסטרטגית". למרות מספר השחקנים הנמוך, רכבים עדיין יופיעו במשחקים, אם כי הם לא יהיו נפוצים ברחבי המפה כמו במשחקים רגילים. אחד מהשינויים הדרסטיים הוא מערכת ה-Draft שתשמש לבחירת ערכת הנשקים שלכם לפני תחילת המשחק, כך שהיא שמה דגש נוסף על עבודת צוות בין הקבוצות.

DICE מתכוונת לגרום למצב המשחק Incursions להיות כיפי במיוחד לצפייה, ואת זאת תעשה בעזרת שינויים במערכת הניקוד שבה "כל נקודה משנה" אך לא קיבלנו פרטים מעמיקים על מה יהיו השינויים. סרטון קצר המציג את מצב המשחק החדש הוצג היום בשידור הלייב של EA ב-Gamescom, אך הוא טרם נהיה זמין לצפייה.

מצב המשחק יקבל גם גרסת אלפא לניסיון, והיא תחל בחודש ספטמבר. שחקנים אשר מעוניינים להתנסות בגרסת האלפא יוכלו להירשם אליה היום באתר הרשמי של Battlefield, ולקבל שמונה ערכות נשקים (Trench Surgeon ,Control Leader ,AT Assault ,Battle Mechanic ,Mortar Support ,Raid Leader , Shock Assault ,Proximity ו-Recon). שחקנים יוכלו להשיג יכולות ונשקים טובים יותר בעזרת עלייה ברמה, אשר נגרמת- על ידי "שילוב של תזמון וביצוע". כל זה ישוחק על גרסה שונה של מפת Giant's Shadow.

בנוסף, דובר על גרסת Revolution של Battlefield 1 עם תמחור של 60 דולר. הגרסה הזו פשוט מאוד כוללת את המשחק המלא וגם את 4 חבילות ההרחבה שמעניק ה-Premium Pass. החבילה זמינה כבר כעת לרכישה.

לבסוף, ה-DLC החדש. נחשף כי המפה הראשונה מ-"In the Name of the Tsar" זמינה כבר כעת לבעלי חבילת ההרחבה. מדובר במפה Lupkow Pass, שהייתה הראשונה להיחשף. חוץ מ-Supply Drop ו-Operations כל מצבי המשחק זמינים, כאשר הרכב הגדול הוא הרכבת המשוריינת. הקרב עצמו הוא הררי ומפגיש את כוחות אוסטרו-הונגריה עם האימפריה הרוסית.

בנוסף, נחשפו המפות האחרות שזמינות במסגרת חבילת ההרחבה החדשה. להלן הרשימה:

*Albion
*Galicia
*Brusilov Keep
*Tsatitsyn
*Volga River

ב-Albion, האימפריה הגרמנית נלחמת באימפריה הרוסית במסגרת הפצצה על החוף על ידי האימפריה הגרמנית. גם פה יש שימוש בארטילריה וכלי נשק שהוא קריטי, אבל החי"ר יכול להיות זה שיעשה את ההבדל בין הפסד לניצחון.


ב-Galicia תפגשו את האימפריה הרוסית במאמציה להדוף את האוסטרו-הונגרים מהשטח הרוסי במפה פתוחה שמתמקדת בחי"ר, חיל פרשים וגם כלי רכב קלים. בסופו של דבר היחידות הקלות יכולות לעשות את ההבדל.


ב-Brusilov Keep תצטרכו לשתף פעולה עם הצוות שלכם. בעיירה מבודדת לרגל הר, אליה נדחקו הכוחות האוסטרו-הונגרים על ידי הרוסים. הפוקוס הוא על חיל רגלים שאמור לעשות את ההבדל במסגרת של קרבות בטווח קרוב בעיקרם.


ב-Tsaritsyn תמצאו 2 גדודים נלחמים על הנשמה של רוסיה. אלה הגדודים הבולשביקים והאימפרילים בקרב של מבית לבית במסגרת אורבנית, במעין עיר מבוצרת ומלאת מכשולים ואפשרויות לאמבושים.


ב-Volga River תגיעו לשדה קרב מלא הרס בקרב טנקים בין הגדודים הבולשביקים לגדודי האימפריה במפה שבה מספר מקלטים שמאפשרים מחבוא מהקור המקפיא וההתקפה הארטילרית הבלתי פוסקת. דעו כי נסיגה זמנית עשויה להביא לכם את הניצחון במסגרת הרגלית.


לחדשות נוספות עקבו אחרינו עם לייק בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.