מהיוצרים של Just Cause ו-Mad Max: משחק RPG צבעוני וחדש יגיע בשנה הבאה

|מאת: לידור אטיאס|

משחק RPG פוסט אפוקליפטי חדש בשם Biomutant אושר בטעות בעקבות פרסום לפני הזמן של THQ Nordic באתר שלה. בסופו של דבר קיומו של המשחק גם אושר באופן רשמי מאוחר יותר ועכשיו אפשר לדבר עליו בצורה פתוחה יותר.

שימו לב לזה, שזהו משחק אקשן-RPG שמוגדר כפוסט-אפוקליפטי ואותו מפתחת Experiment 101, אשר מורכבת מחברים לשעבר ב-Avalanche Studios, בדיוק אותם אנשים שהביאו אל עולם הגיימינג את משחקי סדרת Just Cause ואת משחק האקשן המוצלח Mad Max שיצא בסמוך להשקת הסרט "מקס הזועם: כביש הזעם".

במשחק הזה אתם תשחקו עם שועל אנתרופומורפי, והוא לגמרי הזכיר לנו את רוקט ראקון מ"שומרי הגלקסיה", אבל כמובן שזה רק דמיון.

המשחק עצמו יכיל דמויות שניתן להתאים אישית באופן מלא בנוסף לכך שהסיפור יסופר בצורה קונטקסטואלית, כזו שלחלוטין תגרום לכם לחזור ולשחק שוב ושוב היבטים שונים של הסיפור.

ההתאמה האישית תגיע מיכולות, כוחות, נשקים ומוטציות, כמו גם רכבים ועוזרים שניתן להתאים אישית ומערכת בנייה. כל זה נשמע מאוד מעניין אך בנוסף יש דבר מגניב אפילו יותר - גרסת אספנים של 120 דולר הכוללת עותק של המשחק, בובה, אמנות על בד, הפסקול הרשמי וחבילת פרימיום.

המשחק עצמו יגיע בשנה הבאה אל ה-Xbox One ,PS4 וה-PC בשנה הבאה. נשמע לכם מעניין? לחדשות נוספות עקבו אחרינו עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.