חזר למעלה הטבלה: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy בראש טבלת המכירות של בריטניה

|מאת: אליאב אלמקייס|

המשחק Crash Bandicoot N. Sane Trilogy בראש טבלת המכירות בבריטניה בשבוע השלישי ברציפות והחמישי בסך הכל.
 דווח כי הטרילוגיה המחודשת של הבנדיקוט האהוב
 השיגה את התואר "הכי הרבה שבועות בו כותר אקסלוסיבי של PS4 במקום הראשון", ובנוסף לכך הטרילוגיה צברה הכי הרבה מקומות ראשונים בטבלה למשחק כלשהו מאז תחילת השנה.
 

GTA V הגיע למקום השני והמכובד ביותר, לאחר שהתגלה לאחרונה כי זהו משחק העולם הפתוח שמכר הכי הרבה עותקים פיזיים בבריטניה עד כה השנה, כאשר מתחתיו 3 כותרים שונים של חברת Bethesda, במקום השלישי Fallout 4, במקום הרביעי לא אחר מ-Doom ובמקום החמישי Dishonored 2. המשחק Splatoon 2 אשר היה במקום השני במשך השבועיים הראשונים שלו כעת ירד לעבר המקום השישי.

אלא שלא רק בבריטניה Crash Bandicoot N. Sane Trilogy ניחן בביצועים טובים. בשבוע שעבר סוני גילתה כי הטרילוגיה הזו הייתה הכותר הנמכר ביותר בחנות ה-PSN בארה"ב ובאירופה בחודש שעבר, והמפיצה Activision הצהירה כי המשחק "עלה על כל הציפיות".


החברה המשיכה ואמרה כי ההצלחה של קראש עשויה לסלול את הדרך למשחקים קלאסיים יותר. "למרות שאין הכרזות חדשות היום, אני חושב שאתם יכולים להיות בטוחים שיהיו יותר פעילויות כאלו בעתיד עם עוד מותגים טובים," אמר אריק הירשברג מנכ"ל Activision. "ההזדמנות האחרת מעבר לחידושים היא להסתכל על חלק מהמותגים הקלאסיים שלנו ולשאול אם אפשר ליצור אותם מחדש על פלטפורמה חדשה, כמו מה שאנחנו עושים עם Skylanders בנייד. ספריית המותגים שלנו היא נכס שכאשר נעשה בו שימוש נכון, הוא יכול להיות חזק מאוד."
 
אתם יכולים לקרוא את מלוא טבלת המכירות למטה. שימו לב כי טבלה זו אינה כוללת נתוני מכירות דיגיטליות, ולכן לא צריך להחשיב אותה לזו שמכסה את כל מכירות המשחקים בבריטניה.

1. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
2. GTA V
3. Fallout 4
4. Doom
5. Dishonored 2
6. Splatoon 2 
7. Battlefield 1
8. Miitopia
9. FIFA 17
10. Tom Clancy's Rainbow Six Siege

לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.