דיסני מתנתקת מנטפליקס - כל תכניה יוסרו מהשירות לטובת שירותי סטרימינג חדשים משלה

|מאת: רובי מטוסביץ'|


תאגיד הענק דיסני הוציא הודעה על כך שכל תכניו יוסרו משירות הסטרימינג נטפליקס ויועברו לשני שירותים חדשים שישוחררו על ידו, בהם תוכלו למצוא תכני ספורט ובידור.
כפי שדווח באתר Bloomerg, שירות צפייה ממותג ESPN מצופה להגיע ראשון מבין השניים כבר ב-2018, ולפי הדיווח הוא צפוי להציג 10,000 אירועי ספורט בשידור חי בשנה. לאחר מכן, ישוחרר עוד שירות סטרימינג בקטגוריית בידור שיכיל את כל התכנים של דיסני, מסרטי האנימציה הידועים ועד ל"מלחמת הכוכבים" ו-Marvel.

בהצהרה, מנהל דיסני אמר "שירותינו הישירים לצרכנים שלנו מסמנים אסטרטגיית צמיחה חדשה לחברה שלנו, אחת שמשתמשת בהזדמנות הנהדרת שהטכנולוגיה המשתנה מעניקה לנו כדי לחזק את החברות הגדולות שלנו."

בנטפליקס הגיבו לדיווחים בהצהרה שהתוכן של דיסני יישאר בשירות הצפייה לעוד שנתיים כאשר לא יוסרו תכני Marvel-נטפליקס כמו "דרדוויל", "ג'סיקה ג'ונס" וכו'. ההצהרה אמרה "מנויי נטפליקס בארה"ב יקבלו גישה לסרטי דיסני למשך השנתיים הקרובות, כולל כל הסרטים החדשים שישוחררו עד 2018. אנחנו נמשיך לעשות עסקים עם חברת וולט דיסני בחזיתות רבות, כולל הקשרים המתמשכים שלנו עם חטיבת הטלוויזיה של Marvel." 

למרות שדיסני חתמה על הסכם עם נטפליקס ב-2012, הוא לא יצא לפועל עד שנה שעברה. למרות זאת, זה לא מפתיע שהתאגיד רוצה לקחת את ההזדמנות שהעלייה בפופולריות של שירותי סטרימינג כמו נטפליקס מעניקה לו.

לדיסני הייתה שנה מוצלחת מאוד בקופות ב-2017, אך הרווחים צנחו ביחס ל-2016. למרות ההצלחות המובטחות מדיסני שישוחררו בהמשך השנה כגון "ת'ור: ראגנארוק", "מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי" ו-"קוקו" מבית פיקסאר, אין לדיסני שום דבר מתוכנן לסתיו. בנוסף לכך, רשתות הכבלים של דיסני הן חלק חשוב מאוד בעסקים של הסטודיו, ומספר המנויים ל-ESPN שנמצא בבעלות דיסני ככל הנראה ממשיך לצנוח ולהותיר נזקים.

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לרכוש את המנויים החדשים של דיסני לצד נטפליקס או במקומו? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.