שלושת הלוחמים החדשים מה-DLC החדש של Rainbow Six Siege דלפו לרשת

|מאת: לידור אטיאס|

שלושת הלוחמים שיגיעו אל Rainbow Six Siege במסגרת ה-DLC החדש שלו "Operation Blood Orchid" דלפו במספר דרכים לרשת.

כל זה התחיל כשפוסט ב-Reddit הציג תמונה של אחד משלושת הלוחמים, זה שאנו יודעים כעת ששמו הוא לסיון.

תמונת הפרומו רק הציגה את הדמות, לא את יכולותיה. ההדלפה הגיעה ממשתמש שנרשמו לזכותו כבר כמה וכמה הדלפות מוצלחות בהקשר של Rainbow Six Siege, כך שיש לשער שהוא בתוך המערכת או קרוב אליה מאוד.

יום למחרת, עוד פוסט ב-Reddit הציג הדלפה: 3 תמונות של 3 לוחמים שונים, כאלה המאשרות את שמם ומראות את היכולות המרכזיות של שלושתם.

כפי ש-Ubisoft כבר אישרה קודם לכן, שניים מן הלוחמים הם מהונג קונג, כשהשלישי הוא פולני. ראשונה היא אלה, מגנה פולנייה, שהיכולת הראשית שלה היא מוקש Grzmot - מעין מוקש שניתן להצמיד למשטחים שונים במשחק. כאשר המוקש מתפוצץ הוא גורם נזק לשמיעה של אלה הנמצאים ברדיוס שלו וגורם לסחרור עבורם.

לסיון הוא מגן נוסף, מהונג קונג, שהיכולת המרכזית שלו, GU, מחדירה לאויבים רכיב רעיל דרך מוקשים. הרעל מסב נזק לאויבים וגם מגביל את מהירות התנועה שלהם.

לבסוף, התוקפת היחידה היא יינג. היכולת המרכזית שלה היא חבילה של מטעני חבלה של פלאש והיא זוכה לשם Candela. ניתן לחבר את האוסף הזה למשטחים או לזרוק אותו כרימון.

התמונות נראות אמיתיות לחלוטין ולכן סביר להניח שהן באמת נכונות ושלא מדובר בשמועה לא מבוססת. לא מן הנמנע שהן צולמו ממש מתוך המשחק.


ב-26 באוגוסט נקבל פרטים על חבילת ההרחבה הזו, ב-29 באוגוסט היא תהיה זמינה לבעלי Season Pass וב-5 בספטמבר תהיה זמינה לכל השאר. לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.