רובי וויליאמס חוזר עם סינגל חדש וליריקס וידאו רשמי שנוצר ע"י יוצרים ישראלים!

|מאת: מתן קציר|

כמה מכם חשבו להעלות ל-YouTube סרטון שהכנתם על רקע שיר של הזמר האהוב עליכם? האם לאחר מכן עלה בדעתכם שהאמן יפנה אליכם כשהוא טוען שהוא אוהב את עבודתכם ורוצה לעבוד אתכם? זה בדיוק מה שקרה לאורלי ברוידא, מעצבת גרפית ומעריצה גדולה של רובי וויליאמס, שאחראית ליצירת הליריקס וידאו הרשמי והחדש לשיר החדש של הסופרסטאר הבריטי - "Eyes on the Highway".

"אחרי שיצא האלבום החדש של רובי וויליאמס - 'The Heavy Entertainment Show'", התאהבתי בשיר 'Hotel Crazy' והחלטתי לעשות לו קליפ, עבדתי על זה שלושה חודשים וכשפרסמתי את זה הייתה המון התלהבות, ואז קיבלתי הודעה פרטית בטוויטר מהטוויטר הרשמי של רובי שהם ראו את הקליפ, מאוד אהבו אותו ורוצים לדבר איתי. יצרתי קשר וקיבלתי את הבשורה שהם מעוניינים שאני אעשה להם את קליפ המילים לאלבום החדש שלו שיצא עוד כמה חודשים, אבל משיקים שיר ראשון שלו בתחילת החודש. משם מיילים, בריף, שיר, מילים, סקיצה ורפרנס, רובי אוהב ומאשר ומתקדמים למוצר הסופי".

נראה שוויליאמס ממשיך את ה"רומן" שלו עם ישראל, אחרי שלפני מספר שנים הניף את דגל ישראל שקיבל ממעריצה ישראלית במהלך הופעה של להקתו "טייק דאת'", הופיע בישראל בהופעה בלתי נשכחת בפארק הירקון ב-2015 ואף הביע מאז התעניינות לחזור להופיע בארצנו. 

השיר החדש ״Eyes On The Highway" הוא הסנונית הראשונה מתוך האלבום הבא והחדש של וויליאמס ״Under the Radar Volume 2" שישוחרר בנובמבר הקרוב, והוא יהיה האלבום השני בסדרת אלבומים מיוחדת של וויליאמס למעריציו, אלבומים שכוללים שירים שוויליאמס הקליט לאלבומיו האחרונים ובסופו של דבר לא נכנסו אליהם, כשאלבומים אלו נמכרים באתר הרשמי של וויליאמס בלבד, כבונוס למעריציו.
אז מה דעתכם על הסינגל החדש? אולי אפילו חשוב יותר - מה דעתכם על הקליפ שהוא קיבל? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.