טריילר חדש של FIFA 18 הוצג ב-Gamescom 2017

|מאת: לידור אטיאס|

כל כך הרבה חדשות כבר היו לנו על FIFA 18, כולל חדשות רשמיות והדלפות שונות. דובר כבר על הדמו של המשחק, החידושים הרבים שצפויים לנו במשחקיות ובגרפיקה, האנימציות שנראה וכל מה שבעצם אמור לשכנע אותנו לרכוש את המשחק בהקדם. כעת יש לנו חדשות נוספות, והן מעט מאכזבות.

לכבוד Gamescom 2017, הוכרז שישוחרר טריילר של המשחק שיוצג בתערוכה. הטריילר הוצג לפני מספר שעות והוא נותן בסך הכל הצצה נוספת לכמה פריימים מרשימים של בעיטות, תיקולים וכל מיני מהלכים שונים עם הכדור, אבל לא הרבה מעבר לזה.

שוב קיבלנו כוכבים כמו כריסטיאנו רונאלדו, אנטואן גריזמן ואחרים מלהטטים עם הכדור, שולחים טילים אל הרשת בזה אחר זה, הם אמנם נראים נהדר והאנימציות נראות מלוטשות ומוכנות לשחרור המשחק המלא ב-29 בספטמבר, אבל לא קיבלנו שום דבר מעבר לזה.

האכזבה הגדולה היא מהעובדה שלמרות שניתן היה לחשוב שייחשף תאריך שחרור לדמו המשחק בתערוכה, בסופו של דבר לא שוחרר אחד כזה והטריילר נחתם בפריים רגיל למדי בלי שום פרטים נוספים וחדשים.

מבחינתי, האכזבה גדולה אפילו יותר מכיוון שלמרות שדובר על זה שעובדים על FIFA Street חדש ולמרות שהייתה הדלפה מהתפריט של FIFA 18 אשר מציגה מצב משחק של כדורגל רחוב, בסופו של דבר כנראה שהתבדינו ולא נראה כזה מצב משחק אחרי הכל. לא שוחרר שום מידע על כזה דבר בטריילר וכנראה נקבל עוד משחק FIFA ולא יותר מזה.
דעתכם? מאוכזבים או לא? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.