מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט ב-Gamescom 2017 תיערך בעוד פחות משבוע

|מאת: לידור אטיאס, מנהל Xbox Israel Community|

כנס Gamescom 2017, כנס הגיימינג השני בחשיבותו שמגיע לאחר E3 ממש מידי קיץ בחודש אוגוסט, יזמן אליו כמה מהחברות הגדולות ביותר בעולם הגיימינג וביניהן גם מיקרוסופט עם ה-Xbox One X, כותרי ההשקה שלה וכמובן חדשות נוספות שאין לדעת מאיזה תחומים יגיעו.

נחשף ממש לאחרונה, כי מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט תיערך בעוד פחות משבוע, ליתר דיוק בעוד 6 ימים (ב-20 באוגוסט) בשעה, לא תאמינו, 22:00 לפי שעון ישראל (שעה סבירה לכל הדעות, לפחות עבור מי שנמצא בחופשת קיץ או מתכנן לצפות במסיבת העיתונאים שלא מתוך שינה).

שימו לב כי מסיבת העיתונאים תיערך כשידור חי ללא קהל במקום - האירוע יצולם במלואו וישודר בשידור חי דרך מגוון גדול מאוד של פלטפורמות כמו למשל Mixer החדשה, פייסבוק, YouTube, הממשק של הקונסולה שלכם, Twitch ועוד. יש לציין שתוצע איכות של 4K עבור מסכים מתאימים.

נראה כי מספר הכרזות מעניינות בדרך אלינו, ולאחר שכבר קיבלנו את עיקר הפרטים לגבי ה-Xbox One X, כעת עיני הגיימרים נשואות לעבר המשחקים שיגיעו עם הקונסולה, שכן, מה שווה כל הכוח הזה אם אין מה לעשות איתו. אני הייתי מהמר על PlayerUnknown's Battleground, אבל ימים יגידו.

מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהתצוגה הזו תתברר כמעניינת וטובה עבורנו? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.