קיירי אירווינג, כוכב האריזה של NBA 2K18, עזב את קבוצתו; אז מה יקרה עם האריזה?

|מאת: לידור אטיאס|

עונת ה-NBA תיפתח בעוד כחודשיים, ולכן עדיין מתבצעות עסקאות העברה שונות ומשונות בין כמה מהקבוצות בליגת הכדורסל הטובה בעולם. הלילה הוכרז כי קיירי אירווינג יעבור מקליבלנד קאבלירס בטרייד ענק אל בוסטון סלטיקס, ואת הדרך ההפוכה יבצע אייזיאה תומאס.


נשמע, על פניו, שבסך הכל הייתה פה טרייד גדול ב-NBA ולא יותר מזה, נכון? אז זהו שלא. בעודו לוקח חלק בדבר, קיירי אירווינג מחויב כלפי חברת 2K ככוכב אריזת NBA 2K18 במדי קליבלנד קאבלירס בה שיחק בעונות האחרונות.

בסופו של דבר, כפי שאתם רואים, הטרייד בוצע ונראה כי הסיכוי ש-2K תפיץ את NBA 2K18 עם האריזה הנוכחית נמוך מאוד. זוהי הנקודה בה החברה תצטרך לקחת החלטה אמיצה ולשקול את כל האפשרויות שעומדות על הפרק.


כשהתבקש להתייחס לעניין, רוני סינג, מנהל הקהילה של משחקי NBA 2K, אמר שהוא באמת מעדיף שהאריזה תישאר כמו שהיא בלי שינויים. הרמז לחלוטין לא נקלט וכעת הגיע הזמן לעשות בחירה.


השנה, הגרסה הקנדית של המשחק היא מיוחדת משל שאר העולם ועליה מככב דמאר דרוזן, כוכב ב-NBA ושחקן מוכשר מאוד שהוא אמנם אמריקאי, אך הפך למזוהה עם קנדה לאחר שהוא למעשה משחק במדי קבוצת טורונטו ראפטורס מאז החל את הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם. ייתכן שהאריזה הזו תהפוך לאריזה העולמית, אך האפשרות הזו היא הפחות סבירה.


אפשרות סבירה יותר, וזו שב"פורבס" מעריכים שתקרה, היא האפשרות של פוטושופ ברמה הגבוהה ביותר שיש, ואם לומר את האמת, מעריץ הקדים את 2K ופרסם אריזה לגיטימית לגמרי עבור המשחק (בנוסף לאריזות נוספות שפורסמו כדי לצחוק על העניין). להלן האריזה שהוא הכין:

מה אתם חושבים שיקרה? ספרו לנו מה דעתכם והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.