כוכב האריזה ותאריך ההשקה של NBA Live 18 נחשפו; הוזלה משמעותית במחיר הבסיס הוכרזה


|מאת: לידור אטיאס|

EA Sports הוציאה הכרזה מטעמה על כוכב האריזה ותאריך ההשקה של NBA Live 18. משחק הכדורסל החדש יגיע אל ה-PS4 וה-Xbox One ב-15 בספטמבר. דמו של המשחק זמין החל מהיום על גבי אותן פלטפורמות בדיוק ואתם יכולים להוריד ולשחק בו בחינם לגמרי.
 
באשר לכוכב האריזה, זהו שחקנה המוביל של יוסטון רוקטס, האיש והזקן ג'יימס הארדן. זו הפעם הראשונה שלו על אריזת משחק NBA Live כלשהו, אך הוא כבר עשה את זה ממש לא מזמן עם NBA 2K16.

הדמו החדש מאפשר לכם לשחק משחקים רגילים בין שתי הקבוצות שהעפילו לגמר ה-NBA בעונה האחרונה והולכות ראש בראש כל הדרך אל אליפות ה-NBA בשנים האחרונות - קליבלנד קאבלירס וגולדן סטייט ווריורס. את ההתקדמות שלכם בדמו תוכלו להעביר אל המשחק המלא ועד להשקת המשחק המלא ייערכו אירועים חיים מיוחדים בדמו. בנוסף לכך תוכלו להתנסות במצב המשחק "The One".

בחדשות אחרות ומשמחות ביותר, EA הכריזה על הוזלת מחיר הבסיס של NBA Live 18 כדי לאפשר תחרות סבירה מול המתחרה NBA 2K18. אם תזמינו את המשחק מראש, תוכלו לרכוש אותו ב-40 דולר בלבד, זאת במקום 60 דולר שנחשב למחיר מלא ולמחיר של NBA 2K18.

לכבוד ההכרזה על ג'יימס הארדן שוחרר טריילר מיוחד, צפו בו כאן:
 

מה דעתכם על זה? האם אתם מתכוונים לרכוש את NBA Live 18? שיחקתם בדמו ואהבתם אותו? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.