באג במשחק Overwatch מאפשרת ל-Junkrat להילכד במלכודות של עצמו

|מאת: אליאב אלמקייס|

למשחק Overwatch לאחרונה נוספו מצבי משחק של Deathmatch עבור השחקנים. אלא שעל אף שהתגובות כלפיהם היו חיוביות בעיקרן, כמו הרבה היבטים אחרים של המשחק, גם מהחלק הזה לא נחסכה ביקורת וישנן תלונות על באגים. בעיקרון, Overwatch סיפק ביצועים טובים מאוד גם מבחינת מכירות וגם מבחינת ביקורות,
 אבל אי אפשר להכחיש כי המשחק נתקל לעיתים קרובות בתקלות מעצבנות ובבאגים.


הבאג שדווח הועלה ל-Reddit על ידי המשתמש "HotSkipAndARump". המשתמש דיווח כי בעת ששיחק עם הדמות Junkrat במצב Deathmatch הייתה לו את היכולת להניח מלכודות עבור אויביו, ועל המלכודות האלה הוא יכול היה להילכד גם בעצמו, דבר שכמובן לא אמור לקרות. המשתמש גם סיפק וידאו המציג את ההשפעות של הבאג. עם זאת, יש לציין כי סוגיה זו נצפתה במצב המשחק free-for-all (מעין Deathmatch של "כולם על כולם"), אז יש סיכוי שזה בכלל לא קיים ב-Team Deathmatch.


חברת Blizzard עדיין לא הגיבה או תיקנה את הבעיה, אבל בהתחשב בכך שישנם דברים גדולים יותר, אפשר להגיד שזו למעשה בעיה די קטנה, ולמרות זאת, אנחנו די בטוחים שזה יתוקן בהקדם.

האם נתקלתם בבעיות נוספות בזמן ששיחקתם ב-Overwatch לאחרונה? האם אתם חושבים שיש להוציא עדכון תיקון חדש? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד בפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.