טריילר ראשון וסרטון משחקיות למשחק החדש והקסום של כוכב הקופים

|מאת: לידור אטיאס|

"כוכב הקופים: המלחמה" זכה לביקורות נלהבות מהמעריצים והצופים, אבל למקרה ששכחתם (כי אני ממש לא) - אנדי סירקיס הבטיח לנו חוויה סינמטית ביתית יותר של "כוכב הקופים" עם משחק וידאו חדש שיפותח בסטודיו שלה. מאז נעלמו עקבותיו של המשחק ולא נמסרו הצהרות כלשהן לתקשורת. אתמול בערב המצב השתנה.

המשחק החדש הוא Planet of the Apes: Last Frontier ובטריילר הראשון שלו קיבלנו הצצה למשחק ולעלילה שנקבל במסגרתו. כהרגלו בקודש, גם הפעם המותג יפגיש בין בני האדם לקופים המפותחים בסיפור על משפחה, נאמנות ואחווה כמיטב המסורת.

עלילתית, הסיפור מוגדר כשנה לאחר סיום הסרט "כוכב הקופים: השחר", ובו תשחקו גם עם בני אדם וגם עם קופים. הסיפור מספר על קבוצה של קופים שחייה בהרי הרוקי במקלט מפני מלחמה הולכת וקרבה של קופים ובני אדם ("כוכב הקופים: המלחמה"). אלא שהקבוצה הזו נאלצת לעזוב את ביתה בעקבות הגעת החורף והעובדה שהמזון הולך ואוזל. על הקבוצה הזו נכפה לגור במחיצתם של בני אדם באחד מהכפרים שלהם, כמובן ללא ידיעתם של אותם אנשים, והעניין הולך ומתפתח בהתאם להחלטות שלכם, שגם יובילו אתכם לסופים שונים.


עובדה מעניינת במיוחד על פיתוח המשחק הזה היא שהוא כולו עושה שימוש באותם מתקני הפקה שנעזרו בהם ללכידת התנועה עבור סרטי "כוכב הקופים" החדשים, כך שההרפתקה החדשה הזו צפויה לשאת אופי דומה לזה של הסרטים.

המשחק עצמו צפוי להגיע כבר בסתיו הקרוב בתאריך לא ידוע והוא יושק על גבי שלוש הפלטפורמות המובילות כיום - PC ,PS4 וה-Xbox One.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.