סטרימר נוסף של PlayerUnknown's Battlegrounds קיבל באן על עבירה של ניצול באג

|מאת: לידור אטיאס|

אם המפתחים של PlayerUnknown's Battlegrounds תופסים אותך עובר על החוקים של המשחק, אתה תקבל באן בהתאם, לא משנה מי אתה ומה מעמדך (במקרה הזה שדר Twitch / סטרימר, קראו לכך איך שתרצו).

לאחר שהסטרימר המפורסם "Dr. Disrespect" קיבל באן בחודש שעבר על הריגת חבר קבוצה, המפתחים נתנו הפעם באן לסטרימר גדול נוסף. הסיבה לבאנר הזה הייתה ניצול לרעה של באג בתוך המשחק. 

הסטרימר שסביבו סובבת הפרשה הבעייתית הזו הוא "Destiny", והבאג שבו הוא השתמש וניצל לרעה הוא כזה שקורה להמון שחקנים. הבאג המסוים הזה במשחק גורם לזה שלפעמים המבנים לא מרונדרים על גבי המסך ולכן תכולתם הפנימית נחשפת, וזה בדיוק מה שהוא ניצל.

הדבר הגרוע ביותר לגבי זה הוא לא רק שהשחקן שהבניין לא רונדר אצלו יכול לראות כל מי שמתחבא בבניין, אלא שהוא גם יכול לירות בו או לדרוס אותו ושום דבר שיעשה השחקן המותקף לא יכול לעזור לו כנגד זה. כשזה קרה לאותו סטרימר, הוא פשוט מאוד נסע דרך כמה בניינים בלתי נראים והשיג כמה וכמה הריגות.

העבירה עצמה בוצעה בזמן משחק ש-"Destiny" שידר ולכן היו עדים לכך, ככל הנראה, גם מפתחים של המשחק. מאוחר יותר החשבון שלו קיבל באן, זאת לאחר שכבר בסרטון הוא התבדח ואמר שהדבר הזה אכן עשוי לקרות.

כרגע, יש כעס בקרב הרבה מחברי קהילת המשחק על הבאן הזה. הטענות המרכזיות הן שהבאגים הללו הם חלק מהמשחק בעקבות כך שהוא בשלב הבטא שלו וכי הסטרימר הזה לא גרם לבאג אז זו לא אשמתו, זאת לצד העובדה שבשלב הבטא מחפשים כמה שיותר באגים במשחק כדי לשפר אותו, ובאנים שכאלה יגרמו לאנשים שלא לחפש ולשתף את הבאגים, במיוחד אלו הבעייתיים ביותר, עם המפתחים.

מה דעתכם על זה? האם הבאן הזה מוצדק או לא? האם יצא לכם להיתקל בבאג המדובר פה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.