הישג אדיר: Rainbow Six Siege חצה את רף 20 מיליון השחקנים; מיליונים משחקים מידי יום


|מאת: לידור אטיאס|

אחד ממשחקי היריות הטובים ביותר של השנים האחרונות הוא ללא ספק Rainbow Six Siege. הטקטיות האדירה שהוא מספק לצד יסודות משחקיים מהוקצעים ביותר וגרפיקה מצוינת מסייעים לו להיות כזה, והוא כמובן נהנה מהצלחה מתאימה.


ההצלחה ממנה הוא נהנה הביאה אותו, לפי הכרזת Ubisoft, לחצות את רף 20 מיליון השחקנים הרשומים אליו ולספק נתונים מרשימים גם באשר לפעילות השוטפת של שחקני הקהילה - 2.3 מיליון שחקנים שמשחקים ממש מידי יום.

"הקהילה שלנו גדלה וכך גם האמביציה שלנו להפוך את Rainbow Six Siege למשחק יריות שכאן כדי להישאר," כך אמר מנהל המוצר של המשחק. "השבועות הקרובים הם מרגשים מאוד עבורנו והם מסמנים את השיא של 'Operation Health' והשחרור של העונה החדשה, עונה שמוגדרת בהונג קונג."


אולם, אם עדיין לא ידעתם, ההצלחה של Rainbow Six Siege הייתה קצת גדולה מידי עבור Ubisoft. הקהילה גדלה כל כך והשרתים והמשאבים שהוקצו לפעילות השוטפת פשוט לא היו מספיקים. ב-Ubisoft עשו חושבים והחליטו לצאת במהרה ב-"Operation Health" שמוזכר בדברי מנהל המוצר.


מדובר במבצע לשיפור מידי והבראת Rainbow Six Siege מהבעיות שנוצרו בו, זאת בנוסף להקצאת משאבים מתאימים על מנת לספק את החוויה הטובה ביותר מבחינה טכנית. אלא שאחרי הכל, בעקבות המבצע הזה בוטלו כמה חבילות הרחבה של המשחק ואפשר להגיד שנרשמה אכזבה מסוימת.


מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים ש-Rainbow Six Siege ראוי לכל השבחים שהוא זוכה להם? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.