עדכון מפלצתי של Rainbow Six Siege בדרך; גודלו נע בין 15GB ל-42GB

|מאת: לידור אטיאס|

העדכון הבא של Rainbow Six Siege ישנה את האופן שבו המשחק מאורגן והוא עתיד להיות גדול במיוחד, במלוא מובן המילה.

המפתחים של המשחק ב-Ubisoft פרסמו מטעמם פוסט בבלוג של המשחק אשר מסביר במדויק מה עתיד להיות העדכון הבא ומדוע ההורדה שלו אמורה להיות כל כך כבדה כפי שכבר ציינו בפסקת הפתיחה.

בתור התחלה, המפתחת אמרה מצדה כי גודל קבצי ההורדה שנחשפו היום הם משוערים ועשויים להשתנות לכאן או לכאן בזמן ההשקה עצמה של העדכון. העדכון הזה ישנה את האופן שבו יגיעו אל המשחק עדכונים עתידיים, וזו הסיבה לכך שכמות גדולה של ארכיוני תוכן של המשחק יוחלפו לחלוטין.

ארכיון תוכן הוא, כשמו כן הוא, ארכיון שמאחסן בתוכו תוכן של המשחק. המשחק משתמש במערכת הזו בגלל שהיא מאפשרת לעדכן קבצים חדשים מבלי להחליף את כל הארכיון הדחוס, אך החיסרון הוא שמן הסתם יותר מקום נצרך על הדיסק מאשר צריך באמת.

עם ההגעה של העדכון החדש, המכונה Y2S3.0, הרבה מאוד מטקסטורות המשחק ישונו, וזו אחת מהסיבות המרכזיות לגודל ההורדה המסיבי. אלא שהחל מעתה, הקבצים יהיו יותר מכונסים והנפח הכולל של המשחק על הדיסק הקשיח שלכם יהיה קטן יותר.

"על ידי איחוד העדכונים והתוכן, שחקנים יוכלו לחזות בהנמכה של 'זמן המתנה', והכוונה של זה היא זמני טעינה מהירים יותר עבור כל השחקנים," כך נכתב בפוסט בבלוג. "בזמן שזה מורכב לחסל כמות מדויקת של זמן המתנה על ה-PC בעקבות מגוון הקונפיגורציות השונות הקיימות, על גבי הקונסולות אפשר להגיד כי יהיו זמני טעינה מהירים יותר ב-10% עבור משחקים."

Ubisoft גם משתמשת בהזדמנות הזו כדי לשדרג את אלגוריתם הדחיסה שבו היא משתמשת, על מנת להקטין את נפח העדכונים העתידיים של המשחק ב-12-15% ושיפור זמני הטעינה בכל התהליך.

אז מה בעצם נפח ההתקנה? תלוי באיזו פלטפורמה מדובר, כרגיל. על גבי ה-PC נפח העדכון המשוער הוא 42GB אם תתקינו את העדכון שכולל את גרפיקת ה-Ultra HD או 26GB אם תתקינו את העדכון הרגיל, ועל גבי ה-Xbox One וה-PS4 נפח העדכון יהיה 15GB.

מה דעתכם על כל זה? האם אתם מחכים לעדכון החדש כדי שכבר יגיע (כרגע הוא נטול תאריך השקה)? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.