טריילר חדש למפה החדשה של Rainbow Six Siege

|מאת: לידור אטיאס|

ב-26 באוגוסט אנחנו נקבל פרטים מלאים לגמרי של חבילת ההרחבה "Operation Blood Orchid" של Rainbow Six Siege, כולל דמו בשידור חי של משחק מתוך המפה של חבילת ההרחבה הזו. אלא שבטרם ההגעה לתאריך זה, כבר קיבלנו כמות נדיבה של מידע, כולל הדלפה גדולה של שלושת הלוחמים שיגיעו במסגרת חבילת ההרחבה החדשה. כעת יש פיסת מידע חדשה.

טריילר חדש של המפה, לקראת התצוגה המלאה והסופית שלה ב-26 באוגוסט, הועלה באופן רשמי לערוץ ה-YouTube של המשחק כדי לתת הצצה קטנה למה שניתן לצפות מן המפה. בסך הכל הטריילר הוא קצר ואורכו הוא פחות מדקה בסך הכל.

המפה עצמה, כפי שניתן לראות, היא של פארק שעשועים נטוש, ובמבט החטוף שאנו מקבלים עליה בהצצה אפשר לראות כמה מן המתחמים הזמינים והאסטרטגיים שישמשו אתכם כדי להתחבא, לארוב לאויב, לתקוף ולהגן.

הפארק הנטוש אומץ על ידי ארגון פשע עבור צרכיו, אבל הטבע מתחיל לקחת אותו בחזרה, וכך גם השוטרים שנמצאים בדרך למשימה אחר משימה כנגד המחבלים שמשתמשים במקום הזה לצרכים שלהם.

הזמן שבו תשחקו במפה הוא השלב המוקדם של הערב, ממש לקראת שקיעת השמש, כך שהאווירה היא אינטימית אך גם מלחיצה כשאורות של פנסים אט אט מאירים את המקום באותה שעה.
מה דעתכם על זה? האם אתם חושבים שהמפה החדשה נראית מעניינת ומושכת? טסים להונג קונג? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.