מערכת חדשה ב-Rocket League תחלק באנים לשחקנים שעושים שימוש מופרז בגזענות, קללות ועוד

|מאת: אליאב אלמקייס|

מפתחת משחקי הווידאו Psyonix ויוצרת המשחק Rocket League תיארה היום כיצד היא מתכוונת לעצור את ההטרדות במשחקה הפופולרי. במשחק כבר יש מערכת המאפשרת השתקה ודיווח על שחקן, אבל המפתחת הודיעה שזה הולך להפוך לחלק ממשטר כולל.

בפוסט בבלוג שלה, המפתחת גילתה את מה שהיא מכנה מערכת של 'הרחקות על רקע שפה', מערכת אשר מרחיקה באופן אוטומטי שחקנים ממשחקים כאשר הם משתמשים בשפה לא נאותה.

ישנן יותר מ-20 מילים ברשימת "המילים האסורות", אשר חברת Psyonix לא תפיץ בפומבי, אך בד בבד היא מבטיחה להגדיל את הרשימה לאורך הזמן. הרשימה כוללת מילות השמצה, מילים גזעניות, קללות ועוד. רשימת המילים היא מכמה שפות שונות, ויש לכל מילה גבול לשימוש בה. ברגע שאתם תגיעו לגבול השימוש במילה תקבלו הרחקה, ההרחקות ינועו בין 24 שעות לשבוע ועד להרחקה לצמיתות.

"מתוך אלפי הדיווחים שאנו מקבלים מדי יום, רובם קשורים להתעללות במשחק ולהטרדה - בדרך כלל בצורה של שפה פוגענית," כתבה המפתחת.

"מערכת ההרחקות החדשה תעזור לנו לענות לדיווחים במהירות ובדיוק ובו זמנית אנחנו גם ממשיכים במעקב הרגיל שלנו דרך Reddit והמדיה החברתית עבור משוב."

מה דעתכם על מערכת ההרחקות החדשה? האם אתם חושבים שזה ישפר את חווית המשחק של השחקנים? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.