ב-FIFA 18 תוכלו לשחק עם ילדים ב-The Journey

|מאת: אליאב אלמקייס|


הערוץ הצרפתי NCB פרסם לאחרונה סרטון משחקיות מתוך העונה השנייה של The Journey ב-FIFA 18. בסרטון מוצג קטע שמציג כי יתאפשר לנו לשחק עם קבוצת ילדים במשחק. זה כמובן לא מפתיע מפני שכפי שבעונה הראשונה למסע עוד בתחילת FIFA 17 יכולנו לשחק בתור אלכס האנטר כילד וזכינו להכרה קטנה עם עברו כאשר היה בקבוצת הילדים שלו, גם הפעם יקרה דבר דומה.

עם זאת, עם אלכס האנטר היינו צריכים בסך הכל להכניס פנדל מכריע במשחק וכזה שאפשר למאמן לראות את הפוטנציאל "המקצועי" של האנטר. זאת כמובן הייתה בחירה שלכם אם להכניס את הפנדל או לא, ובכל מקרה, לאחר מכן קפצנו קדימה 7 שנים ללא מידע על מה שקרה כל הזמן הזה.


השנה נזכה לחשיפה גדולה, ונוכל לשחק משחקים שלמים עם ילדים - יכול להיות שכחלק מהמסע נחזור שוב פעם כמה שנים אחורה לעברו של אלכס האנטר יחד עם האפשרות לשחק איתו במשחקים שלו כילד, ולדעת עוד דברים על העבר שלו וכיצד הוא הגיע אל המגרש של הגדולים.                    
דבר נוסף אשר יהיה בשנה הבאה הוא שיפור המשחק גרפית באופן משמעותי, דבר שזכינו לראות בסרטון של חברת הפיתוח EA Sports, סרטון אשר הציג לנו את כל השיפורים הגרפיים של המשחק. בנוסף ניכר גם שיפור באיכות הקהל יחד עם דגלים, קונפטי, שלטים, האזור שמחוץ לאצטדיון (מה שעד היום לא ממש היה), פרטים מעניינים כמו בוץ על קורות השער, כפי שהוכנס גם לפני כמה שנים בוץ על מדי השחקנים, ועוד פרטים שנראה בעת יציאת המשחק.
עם שיפור הגרפיקה של המשחק נכנס שינוי דומיננטי נוסף והוא קשור לתחילת המשחק. בפתיחת המשחק מוצגים בפנינו ההרכבים ושמות השחקנים שיעלו על כר הדשא. בסרטון חדש EA חושפת איך זה ייראה, וזה כמובן נראה טוב מתמיד, אך סביר להניח שכמו כל שנה שחקנים לא יישארו לצפות בזה וידלגו ישירות למשחק.
המשחק FIFA 18 יצא בתאריך ה-29 בספטמבר ל-PS4 ,Xbox One ,PC ובגרסה מיוחדת ל-Nintendo Switch.

מה דעתכם על האפשרות לשחק כילדים ב-FIFA 18? האם אתם חושבים שהשיפור הגרפי ישנה את המשחק באופן משמעותי? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.