תאריך היציאה המשוער של "המעניש" כנראה הודלף בטעות; שמות הפרקים נחשפו וגם פרטים חדשים על הסרט "אנטמן והצרעה"

|מאת: אליאב אלמקייס|

"המעניש" היא הסדרה החדשה שנוצרה במסגרת שיתוף הפעולה של Marvel ונטפליקס.
התסריטאי והמפיק סטיב לייטפוט ("חניבעל")
נבחר כשואו-ראנר של הסדרה החדשה והוא גם יכתוב את שני הפרקים הראשונים.

"בשבילי, המורכבות וחוסר הצפיות של פרנק קאסל הופכות אותו לדמות משכנעת להפליא ולא יכולתי להיות נרגש יותר לצלול לתוך עולמו," אמר לייטפוט. "אחרי שצפיתי בביצועיו של ג'ון ב"דררדוויל" לא יכולתי להיות נרגש יותר לעבוד איתו כדי להמשיך ולפתח את הסיפור של האנטי-גיבור הזה בסדרה משלו."

אתמול Marvel חשפה את רשימת שמות הפרקים עבור הסדרה הכוללת 13 פרקים בעונת הבכורה ואת הסדר בו הם יופיעו. בדרך הצבאית שאופיינית לפרנק קאסל, נטפליקס שחררה את פיסת המידע הזו באמצעות קוד מורס בציוץ רשמי שפורסם בטוויטר שלה. להלן הרשימה:
פרק 1 - "3 לפנות בוקר"
פרק 2 - "שני אנשים מתים"
פרק 3 - "קנדהאר"
פרק 4 - "הצטיידות מחדש"
פרק 5 - "אקדוחן"
פרק 6 - "העז יהודה איש קריות"
פרק 7 - "צלב"
פרק 8 - "מתכת קרה"
פרק 9 - "קדימה אל עבר האויב"
פרק 10 - "הסגולה של הקסמים"
פרק 11 - "קירבה מסוכנת"
פרק 12 - "בית"
פרק 13 - "ממנטו מורי"

דברה וולש ("פארגו") ביימה את אחד הפרקים של "המעניש", ובראיון עם "THR", כנראה הדליפה מתי הסדרה תגיע, ואמרה "זה לא מוכן עד נובמבר."


השחרור בחודש נובמבר די הגיוני בהתחשב בכך שעונת הבכורה של "ג'סיקה ג'ונס" יצאה בחודש נובמבר. נטפליקס ידועה בכך שהיא אוהבת לשחרר את הסדרות ממש לפני חג ההודיה על מנת לייצר זמן ארוך לסוף השבוע לבינג' של צפייה וארוחת ערב. "ג'סיקה ג'ונס" הגיעה ב-20 בנובמבר 2015, יום שישי שלפני חג ההודיה, כך שאולי נוכל לשער כי המעניש ישתחרר גם ביום שישי שכזה, בתאריך ה-17 בנובמבר.

נקנח עם מעבר חד לידיעה שיצאה ממש לאחרונה לגבי היקום הקולנועי. פורסמה תמונה מהסרט "אנטמן והצרעה", בו נראית לראשונה הצרעה אותה משחקת אוונג'לין לילי. אציין כי שדרוג החליפה שלה הולם אותה במיוחד והיא נראית מעולה.
מה דעתכם על יציאת הסדרה החדשה "המעניש"? האם אתם חושבים שהיא תצליח כמו שאר הסדרות של היקום הטלוויזיוני של נטפליקס? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.