תומר חמד נסרק עבור הופעתו ב-FIFA 18 בהמשך השנה

|מאת: אליאב אלמקייס|

תומר חמד חשף אתמול בעמוד הטוויטר הרשמי שלו מספר תמונות בהן הוא מראה לעולם שמפני שהוא משחק בפרמייר ליג הוא זוכה להופיע במשחק הכדורגל הפופולרי FIFA 18. חמד פרסם בנוסף תמונות מתוך הצילומים של סריקת הפנים של שלו באמצעות הטכנולוגיות הייחודיות של EA Sports ובניית דמותו ב-FIFA 18. בדיוק כמו טובי השחקנים בעולם גם תומר חמד שלנו מצטרף לחגיגה.


למרבה האירוניה, תומר חמד התראיין לפני כשנתיים לאתר "וואלה ספורט". בראיון בו נשאל איך זה לשחק את עצמו והוא ענה "בהתחלה היה ממש קשה לשחק איתי כי השחקנים הפחות מוכרים לא יכולים לעבור עציץ. אבל מה שמצחיק, כשאני לוקח את הקבוצה שלי בסוני אני זה שחייב לבעוט לשער. גם אם אני מביא משהו מול שוער, אני מוסר לחמד שיבקיע את הגול." לאחר שהטיב להיקרע מצחוק הוא הוסיף ואמר "אם אני שם גול עם עצמי בפיפ"א אני מרגיש שנתתי גול באמת. עד היום חברים שלי שולחים לי קטעים שהם שיחקו עם הקבוצה שלי, אומרים לי 'תראה, נתת שלושער', ואני מבסוט כאילו נתתי שלושער באמת."

כשנשאל על האיכות שלו במשחקי הכדורגל הוא אמר את האמת וטען "בשנה שנתיים הראשונות פיפ"א ופרו עשו אותי פחות טוב, ועדיין, כשלקחתי את מאיורקה, לא הייתי מחליף את עצמי, הייתי משחק עם עצמי בכוח, למרות שאי אפשר לשלוח אותי קדימה ואי אפשר למסור לי, ואני בכוח מנסה לדחוף אלי את הכדור, לעשות משהו."


השנה הוא בהחלט לא יצטרך להתלונן על כך, וזאת בזכות הקשר המיוחד של EA Sports עם הליגה האנגלית, הפרמייר ליג, בה משחק חמד במסגרת קבוצת הכדורגל ברייטון, עמה העפיל ליגה בעונה האחרונה מהליגה השנייה באנגליה.

שחקן ישראלי נוסף שכבר נסרק בעבר הוא עומרי כספי. את הסריקה ההיא הוא ערך עבור כותר הכדורסל NBA 2K והוא ללא ספק הופיע באיכות גבוהה ביותר במשחק, כך שהציפייה היא להופעה טובה בהחלט גם של חמד.

מה דעתכם על הצטרפותו של תומר חמד אל FIFA 18 באיכות גבוהה? האם תשחקו עם קבוצתו? ספרו לנו על כך והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.