עוצמה נשית: ליגת ה-WNBA מגיעה השנה ל-NBA Live 18

|מאת: לידור אטיאס|

ליגת כדורסל הנשים האמריקאית WNBA תופיע בהופעת בכורה במשחק וידאו. זה יקרה כאשר ישוחרר NBA Live 18, בעקבות הצהרה על היכללותה של ה-WNBA במשחק עם הסגלים המלאים, כל קבוצות הליגה, המדים הרשמיים, הפרצופים ועוד.


ההודעה על כך הגיעה בסוף השבוע האחרון עת הגיעה הכרזה מצד שני הצדדים על שיתוף הפעולה הזה, ועד כה נראה שלא צפוי לקרות דבר דומה במסגרת של NBA 2K18, שם המיקוד הוא עדיין סביב הבסיס הגברי.

ראוי לציין שמקצוענות בפיתוח נשמרה גם פה, מפני ששחקניות רבות נסרקו למשחק כדי לקבל מודל באיכות גבוהה במיוחד, וכמה בודדות אף השתתפו בתהליך לכידת התנועה למשחק, זה שאחראי על האנימציות שיופיעו בסופו של דבר עבור פעולות כמו זריקה לסל, חטיפה, דאנק, חסימה ועוד.


אלא שחשוב לא פחות גם לציין שההכרזה היא עדיין לא מספיק חדה - קבוצות ה-WNBA בהחלט יגיעו אל מצב המשחק הרגיל של קבוצה נגד קבוצה, אבל לא דובר על האפשרות לשחק ב-MyPlayer עם שחקנית נשית ב-WNBA או לנהל קבוצה עם אישה במסגרת ה-WNBA. נראה שאת התשובות נקבל בעתיד המאוחר יותר.


מה דעתכם על זה? האם אתם מרוצים מהתוספת הנשית ל-NBA Live 18 לראשונה? ספרו לנו ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.