ה-Xbox One X עקפה את ה-PS4 Pro ברשימת רבי המכר של אמזון

|מאת: לידור אטיאס|

בזמן שהמכירות של ה-PS4 Pro, קונסולת אמצע הדור של סוני, מאטות (באופן טבעי), נראה שהמכירות של Xbox One X (נכון לכרגע רק הזמנות מראש), קונסולת אמצע הדור של מיקרוסופט, לא מתכוונות לעצור.

זה בטוח מאוד להגיד שמכירות ה-Xbox One X הן טובות יותר מהמצופה וממה שנחזה מראש. המספרים המדויקים לא זמינים נכון לכעת אבל ידוע כי כל מלאי ההזמנות המוקדמות של מיקרוסופט נגמר בתוך 25 דקות מרגע עליית האפשרות להזמין מראש קונסולת Xbox One X. אולי משהו ברור יותר עולה מתוך רשימת רבי המכר של אמזון לשנת 2017, בה אפשר לראות שה-Xbox One X מקדימה את ה-PS4 Pro משנכנס להזמנה מוקדמת.

נכון לרגע כתיבות שורות אלו, ה-PS4 Pro נמצאת במקום ה-90 ברשימה הזו, בעוד שה-Xbox One X, רק בעזרת המכירות המוקדמות שלה, הגיעה אל המקום ה-66. יש לזכור שברשימה המקבילה משנת 2016, עם ההשקה בנובמבר 2016 של ה-PS4 Pro, הקונסולה הגיעה אל המקום ה-46, וכעת יש לחכות ולראות מה יקרה עם ההשקה של ה-Xbox One X.

המספרים המדויקים לא לגמרי עמנו, אבל אפשר בהחלט לראות שקונסולות אמצע הדור כנראה דומיננטיות יותר משחשבנו. השוק הזה כנראה תחרותי ביותר ולא מן הנמנע שנראה בדורות הבאים קונסולות בעלות אופי דומה אם המצב ייוותר על כנו.

לחדשות נוספות בעניין הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.