טריילר ראשון ויחיד ל"אקס-מן: המוטאנטים החדשים"; תאריך יציאה ל"גמביט" נחשף

|מאת: אליאב אלמקייס|

סדרת גיבורי העל של ה"אקס-מן" בקולנוע ידעה זמנים טובים יותר וטובים פחות, אבל נראה שהיא יוצאת למעין דרך חדשה עם סרט אימה חדש. אחרי מגוון של סרטים, סדרת סרטי ה"אקס-מן" שומרת על אריכות ימים שקטה ההולכת וגדלה. 

"דדפול" ו"לוגאן" הציגו שינוי טונאלי טרי לסדרה המקורית ולפריקוולים, ועכשיו אקס-מן: המוטאנטים החדשים" נוסף לחבורה. הבמאי ג'וש בון דיבר על טריילר בכורה ויחיד עבור הסרט החדש.

"אקס-מן: המוטאנטים החדשים" מספר על חמישה מוטאנטים צעירים אשר מגלים שיש להם כוחות יוצאי דופן בזמן שהם שבויים במתקן סודי, ועליהם להתמודד עם השדים שלהם בעודם מנסים להציל את עצמם. האווירה של הטריילר הרבה יותר מפחידה ואפלה מכל סרט "אקס-מן" שהיה עד כה. 

הסרט נראה מוכן להיכנס עמוק אל תוך אווירת האימה הפסיכולוגית והפיזיולוגית שירדפו את הילדים המיוחדים הללו. כמו בסרט "לוגאן" לפני כן, כיף זה לא באמת המטרה העיקרית, אבל אנחנו כאן בשביל זה. אנה טיילור-ג'וי התייחסה לאחרונה לצד הסיפורי של "אקס-מן: המוטאנטים החדשים", ומבטיחה למעריצים שהסרט יישאר נאמן למקור:"אני חושבת שהדבר הכי יפה בזה הוא שג'וש בון, הבמאי שלנו - הוא רק מעריץ של הקומיקס, והוא באמת אוהב אותו כל כך שהוא באמת מעוניין רק לוודא שאנחנו עושים צדק עבור האנשים שאוהבים כל כך את הקומיקס ואת הדמויות. אתם יודעים, כולנו מרגישים כל כך ברי מזל להיות דמויות אהובות, אז בעוד שזו בהחלט עזיבה של סרטי ה'אקס-מן', המעריצים לא יהיו מאוכזבים. בהחלט שמנו את כל החלקים החשובים שם."

חדשות נוספות מעולם ה"אקס-מן" ומרגשות מאוד יצאו השבוע בנוסף לטריילר של "אקס-מן: המוטאנטים החדשים". הוכרז תאריך שחרור לסרט "גמביט" של צ'אנינג טייטום ונקבע לתאריך של יום האהבה 2019, כלומר ה-14 בפברואר 2019. לאחרונה התגלה כי גור ורבינסקי יביים את "גמביט" החדש, ובכך נראה שלוח הזמנים של 20th Century Fox הולך ומתהדק. 
הסרט "אקס-מן: המוטאנטים החדשים" יצא לאקרנים ב -13 באפריל 2018. לחדשות נוספות הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.