זהו, זה נגמר: אחרי ההאשמות בטענה להטרדות מיניות - אנדרו קרייסברג פוטר

לאחר האשמות מצטברות בטענה להטרדות מיניות, מחלקת הטלוויזיה של ".Warner Bros" הודיעה כי הכותב והמפיק אנדרו קרייסברג פוטר, וכי לא יעבוד עוד על סדרות גיבורי-העל של רשת "The CW" אותן פיתח ויצר ועליהן היה אחראי, "הפלאש" ו"סופרגירל".
The Flash and Supergirl's Andrew Kreisberg Fired By WBTV"לאחר חקירה יסודית, מחלקת הטלוויזיה של '.Warner Bros' החליטה לסיים את העסקתו של אנדרו קרייסברג", המחלקה הצהירה בהודעה אותה פרסמה לעיתונות (ראו, כאן). סיום העסקתו, אגב, נעשה לאחר השעיה בה היה בשבועות האחרונים, מאז החלו לצוף ההאשמות כלפיו. בכל הנוגע למי שיחליף אותו בתפקידו, הוכרז כי "גרג ברלאנטי ייקח על עצמו אחריות נוספת בפיקוד על 'הפלאש' ו'סופרגירל', כשבזו הראשונה הוא יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם טוד הלבינג ובזו השנייה עם רוברט רובנר וג'סיקה קולר". בנוסף, ההכרזה הדגישה מטעם המחלקה כי "אנו מחויבים לספק סביבת עבודה בטוחה לעובדינו ולכל המעורבים בהפקותינו, ולכך נדאג".

ההאשמות כלפי קרייסברג עלו לראשונה בתחילת החודש, אז הועלו נגדו טענות בדבר הטרדה מינית ומגע פיזי בלתי הולם מ-15 נשים ו-4 עמיתים לסביבת עבודתו. על החשיפה, ראוי לתת את הקרדיט למגזין "Variety". כעת, קרייסברג נוסף לשורה לא קצרה של ידוענים ואנשי הפקה בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה האמריקאית שנחשפו בחודשים האחרונים כמטרידים ונאלצו להתפטר או שפוטרו, ומצטרף לסטטיסטיקה לא פופולריות במיוחד.

לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.