גרסאות סותרות: מסיבות שלא ממש ברורות, בריאן סינגר פוטר מבימוי "Bohemian Rhapsody"

ביום שישי האחרון, נחשף כי הושהתה הפקת "Bohemian Rhapsody", הסרט הביוגרפי אודות להקת הרוק הבריטית המפורסמת "Queen", לאחר שהבמאי בריאן סינגר נאלץ לעזוב בצורה מפתיעה את סט הצילומים בעקבות עניינים בריאותיים אישיים. ועכשיו, משום מקום, מגיעה גם ההודעה על פיטוריו מהפרויקט.
Bryan Singer Fired from Queen Movie Bohemian Rhapsody
לפי כמה וכמה דיווחים, ניצוצו לא מעט חילוקי דעות יצירתיים בין סינגר לראמי מאלק, כוכב הסרט, המגלם את דמותו של פרדי מרקיורי. כאשר סינגר החל להיעדר מסט הצילומים ולהיעלם בפתאומיות בימי צילום, בעקבות "עניינים בריאותיים אישיים", בינו לבין מאלק החלו "התנגשויות הולכות וגוברות". ויותר מכך, מקור מתוך צוות ההפקה טוען כי המתחים על הסט גרמו לסינגר לסבול מהפרעת דחק פוסט-טראומטית.

לאחר חופשת חג ההודיה, סינגר לא שב לסט הצילומים, ואז הוכרז על השהייתה של ההפקה. וכעת, המפיצה "20th Century Fox" החליטה שלא להמשיך ולהעסיקו כבמאי, והודיעה על פיטוריו מהפרויקט. מאחר והיה מדובר בסרט בשלבים מתקדמים למדי, שכן, לפי תכנון לוח הזמנים של ההפקה, נשארו כשבועיים בלבד לשלב הצילומים, לא הגיוני כי Fox תאתחל את תכנוניה ותגנוז את התוצרים שנעשו עד עכשיו. ולכן, כדי לשמור על תאריך היציאה לאקרנים שכבר הוכרז, הלוא הוא ה-25 בדצמבר 2018, נראה כי כבר בימים הקרובים יוכרז על במאי חדש שנכר לכס הבימוי. ככל הנראה, אגב, יהיה מדובר בלא אחר מאשר צלם הסרט, ניוטון תומאס סיגל, שכבר ממילא נאלץ להחליף את סינגר בזמן היעדרויותיו החוזרות ונשנות מסט הצילומים.

סינגר עצמו, אם תהיתם, הספיק לשחרר לתקשורת הצהרה בנושא. "'Bohemian Rhapsody' הוא פרויקט תשוקה שלי", הוא ציין, והרחיב בנוגע לפיטוריו כי "עם פחות משלושה שבועות שנשארו לשלב הצילומים, ביקשתי מ-Fox הפסקה לזמן מה כדי שאוכל לחזור לארצות הברית כדי לטפל בעניינים בריאותיים דחופים של אחד מההורים שלי. זה היה דבר מאד מפרך, שגבה מחיר כבד מהבריאות האישי שלי. לרוע המזל, המפיצה לא יכלה להתמודד עם המצב, והחליטה לסיים את העסקתי. לא רציתי דבר מלבד לסיים את הפרויקט שלי, ולעזור לכבד את מורשתם של פרדי מרקיורי ו-'Queen', אבל Fox לא הרשתה לי לעשות את זה, מכיוון שהייתי צריך לשים זמנית את הבריאות שלי, ושלי אהוביי, תחילה". בהצהרה זו, הוא מפנה אצבע מאשימה כלפי Fox ומציג אותן באור די רע, כשהוא מסיט את הדיון מסכסוכו המתמשך עם מאלק וחוסר יכולתו להתחייב בצורה מוחלטת לפרויקט.

אגב, הוא התייחס גם לדיווחים על אותו סכסוך עם מאלק, בציינו כי "השמועות על כך שעזיבתי הבלתי צפויה מהסרט נעשתה בעקבות סכסוך עם ראמי מאלק אינן נכונות. אמנם, לפעמים, היו לנו חילוקי דעות יצירתיים על הסט, אבל ראמי ואני הצלחנו להשים אותם ביחד מאחורינו והמשכנו לעבוד על הסרט". זה, כמובן, סותר לחלוטין את הדיווחים השונים ואת דבריהם של המקורות מתוך צוות ההפקה. העניין נותר בחוסר בהירות, וסיבות הפיטורים נשארות לא ברורות.

לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.