"Good Omens", הפקת המקור החדשה של אמזון - טעימה ראשונה!

אמש, לאחר ציפייה ממושכת, קרה הרגע הכה מיוחל - Amazon חשפה את התמונה הראשונה של השחקן זוכה פרס האמי וגלובוס הזהב ג'ון האם ("מד מן") בתפקיד המלאך גבריאל, היישר מתוך "Good Omens", הפקת המקור החדשה של Prime Video.
"Good Omens" היא הפקת המקור החדשה של שירות הזרמת המדיה Prime Video מבית Amazon. העיבוד הטלוויזיוני, המבוסס על רב המכר של ניל גיימן וטרי פראצ'ט, נמצא כעת בהפקה, והוא צפוי לכלול בו שישה פרקים. במידה ולא יהיו שינויים כלשהם בתכניות, הסדרה תעלה לאוויר ב-2019, כשקודם תושק בשירות של Amazon ולאחר מכן גם תשודר בטלוויזיה ב-BBC TWO. כמצורף למעלה, אתם מוזמנים לחזות בהאם כדמותו של גביראל.

על ליהוק התפקיד של המלאך גבריאל, שוחחו בהרחבה גם האם וגם גיימן, המשמש כמפיק בפועל. "קראתי את 'Good Omens' לפני כעשרים שנה. חשבתי שהוא אחד הספרים המצחיקים והמגניבים ביותר שקראתי מעולם. ברגע שניל שלח לי את התסריטים, ידעתי שאני חייב להשתתף בהפקה", האם סיפר. "גבריאל הוא כל מה שאזירפאל לא: גבוה, יפה תואר, כריזמטי ולבוש בצורה מושלמת. היה לנו מזל שג'ון האם היה זמין, מפני שכל התארים האלה כבר מאפיינים אותו מבלי שאפילו יהיה עליו לשחק. היה לנו מזל גדול יותר שהוא מעריץ של הספרים, וגם שחקן בלתי רגיל", גיימן הוסיף. מעצבת התלבושות של הסדרה, קלייר אנדרסון, סיפרה על דמותו של גביראל כי "הוא מנהיג המלאכים, והוא בכל הסגנון והלבוש המושלמים ביותר מכולם, אז בחרנו בחליפה נקייה שג'ון האם לובש באופן מושלם, בצבעים בהירים, עם אביזרי אופנה בצבע לילך כדי להדגיש את עיניו הסגולות והמערערות".

כאמור, "Good Omens" תעלה לאוויר ב-2019, ותהיה זמינה לצפייה בכ-200 מדינות ואזורים סביב כדור הארץ. בארץ, היא תשווק כ"בשורות טובות". עוד על השירות של Amazon אתם מוזמנים לקרוא פה. לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.