נחשפו משחקי החינם של שירות מנויי ה-"PS Plus" לינואר 2018!

כשהשנה החדשה נמצאת במרחק של ימים ספורים, נראה שיש לנו הרבה למה לצפות. זו הזדמנות לקבל התחלה חדשה, להתחיל לעבוד על יעדים חדשים בחיים, אבל החשוב מכל - זו הזדמנות לקבל עוד כמה משחקים בחינם מטעם מנוי ה-"PS Plus" של סוני. החברה פרסמה סוף כל סוף את הפרטים הרשמיים לגבי משחקי החינם של ינואר 2018 וזה נראה כמו קטלוג לא רע בכלל.

בראש הרשימה הוא המשחק האדיר "Deus Ex: Mankind Divided" עבור ה-PS4. משחק ה-RPG בו אתם שולטים על אדם ג'נסן כדי לתפוס קבוצת טרוריסטים בעולם עתידני יוצע בחינם בינואר הקרוב. המשחק עצמו מציע לכם לשחק בשתי דרכים - דרך שקטה או דרך של רעש ובלאגן, או שילוב.

לצד זה, גם "Batman: The Telltale Series" יהיה זמין בחינם בינואר. זו העונה הראשונה של הסיפור של באטמן מבית Telltale והיא שמה את השחקן בסיטואציות בעייתיות כברוס וויין וגם כאלטר אגו הלוחם בפשע שלו. ההחלטות שתעשו יהיו הרות גורל על הקשרים שלכם עם דמויות אחרות ועל הסיפור בכללותו. שני המשחקים של ינואר 2018 ל-PS4 יהיו זמינים החל מה-2 בינואר.

עד כה PS4. בעלי ה-PS VR יוכלו לשחק בחינם ב-"StarBlood Arena" עם הקסדה שלהם ובנוסף המשחק "That's You" ימשיך להיות חינמי באמצעות טכנולוגיית ה-PlayLink. עבור משתמשי PS Vita יגיעו המשחקים "Psycho-Pass: Mandatory Happiness", משחק המוגדר באותו יקום כמו האנימה "Psycho-Pass". לבסוף, משתמשי ה-PS3 יוכלו לשחק בחינם ב-"Sacred 3".

אז, מה דעתכם? לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.