בקצרה - 01: "Marvel", "אקס-מן", "DC", "מלחמת הכוכבים" וטרנטינו

כשיש כל כך הרבה חדשות, קשה לדווח על כולן (ובכל לעקוב אחריהן). אז לקחנו את כל העדכונים, הדיווחים, השמועות וההצהרות מהימים האחרונים, וריכזנו את כל אלו לכמה נקודות "קצרצרות".
תמונה קשורה
# בדיוק כמו שיש המון סיבות לצפות לו בשקיקה, יש גם לא מעט סיבות לחשוש ממנו ולהסס לקראתו - לאחר המתנה מורטת עצבים, בעוד חודש בלבד "הפנתר השחור" ייצא לאקרנים. לפי תחזיותיהם של כמה וכמה אנליסטים, הסרט ייפתח את הקרנותיו בכ-4,000 תאטראות. מכירותיהן המקודמות של הכרטיסים החלו בערב יום שבת האחרון, וכבר כעת "Fandango" מדווחת על תפושה מלאה לסוף השבוע הראשון. ערב הבכורה, אגב, התמלא תוך כשעה. אפילו "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", שנחשב לבומבסטי יותר, לא הצליח להגיע לנתונים שכאלו.
# בראיון אחרון עם במאי "דדפול" טים מילר, נחשף כי הוא מפתח סרט אודות דמותה של קיטי פרייד בעולם ה"אקס-מן". הצהרה זו, בדומה להצהרה הקודמת על סרט אודות דמותו של ג'יימי מדרוקס עם ג'יימס פרנקו, גורמת ללא מעט הרמת גבות, ונשארת בעיקר באוויר. מילר, שעסוק בימים אלו בעבודה שקודה על "שליחות קטלנית 6", תפוס עד סוף השנה לפחות, כך שיהיה קשה לראות את הסרט הזה קורה בתקופה הקרובה. או בכלל, שהרי רכישתה של "20th Century Fox" בידי "Disney" תזעזע לחלוטין את יחסי הכוחות הנוכחיים.
# עוד קצת על ה"אקס-מן". זעזוע רב פקד את היקום הקולנועי של Fox, שנאלץ לסבול משינויים קיצוניים בלוחות הזמנים: "דדפול 2", שהיה אמור לצאת ביוני, הוקדם בכשבועיים ל-18 במאי, ו"המוטאנטים החדשים", שהיה אמור לצאת באפריל, נדחה בכשנה ל-22 בפברואר 2019. ואם לא די בכך, אז גור ורבינסקי פרש מהפקת "גמביט", שנדחה במעט. דיווח מלא על הנושא תוכלו לקרוא כאן.
# סימני השאלה סביב "סולו" ממשיכים להצטבר, וכעת עולות עוד כמה תהיות נוספות. אם לא היה די בפיטוריהם של פיל לורד וכריסטופר מילר, בדיווחים על השכתוב המקיף שנעשה לתסריט, בשכירתו המוזרה של רון הווארד, בשינויים המסיביים שנעשו בטון ובצילומים מחדש האובססיביים - "Lucasfilm" עדיין לא מרוצה מהפרויקט, וצילומי השלמה נוספים ייעשו בהמשך החודש. אגב, עד כה לא פורסם שום דבר מתוך הסרט (אפילו לא תמונה!), ואפילו טריילר הבכורה שיועד לצאת בשבוע שעבר נדחה למועד לא ידוע. לפי דיווח רציני שמגיע מגורם המעורב בהפקה, ההערכה היא כי מדובר בלא פחות מפלופ.
# מסיבות לא ממש ברורות, נראה כי "האלמנה השחורה" אכן בדרך לקרות. ג'ק שאפר, שכתבה לא מכבר את "לשבור את הקרח - ההרפתקה של אולף" השנוא שמצוי בקונצנזוס כגרוע במיוחד, נשכרה לכתוב את התסריט, יחד עם ליוויה של סקרלט ג'והנסון. השאלה, כמובן, היא אם מדובר בהכרזה ריקה שסתם נזרקה לאוויר או בדבר שעוד עלול להתממש.
# אף על פי כל החששות שעמדו מנגד לדבר, נראה כי תשוקתם של מעריצי DC תזכה עוד תזכה להתממש - בראיון אחרון, דייוויד ס. גויר אישר כי "חיל הפקחים הירוקים" עודנו נמצא בפיתוח. לאחר האכזבה חסרת התקדים מ-2011, דווקא בחידוש נתלות לא מעט ציפיות. הסרט, במידה ודבר לא הספיק להשתנות מאז ההכרזה ב-2014, מיועד לצאת לאקרנים ב-2020.
# לסרט הרביעי בסדרת "הנוקמים" עדיין אין ממש שם, וגם לא ידוע עליו שום דבר. תמונות שצצו ברחבי רשת האינטרנט מסט הצילומים מציגות את גיבורינו במה שנראה כמעין מסע בזמן, או פלשבק, לאירועי הסרט הראשון בסדרה, ומעלות לא מעט שאלות.
# קולין טרוורו, כזכור, פוטר מהפקת הסרט התשיעי בסדרת "מלחמת הכוכבים", אך נראה כי הוא הותיר אחריו רגשות מעורבים מצד צוות השחקנים. בעוד מארק המיל הספיק להצהיר כי דווקא התלהב מהתסריט של טרוורו, דייזי ריילי סיפרה בראיון אחרון כי פשוט בכתה לאחר שגילתה את גורלה של ריי. היא רק לא ממש אמרה אם מדובר בדבר חיובי או שלילי, וכנראה שגם לעולם לא נדע (ג'יי ג'יי אברהמס, ארור תהיה).
# הופעות קמע הן דבר שבשגרה בסרטי DC, ונראה כי נזכה לאחת כזו גם ב"שאזאם". לאחר הופעותיו של באטמן ב"יחידת המתאבדים" וב"וונדר וומן", נראה כי היקום הקולנועי ייקח הפסקה קצרצרה מהאובססיה אותה הוא רוחש לבן אפלק. וכעת, כך מקווה זאקרי לוי, נזכה לראות דווקא את וונדר וומן בקמע. טוב, רצון הוא אחלה של דבר (רק חבל שלא תמיד הוא מתגשם).
# במידה וכבר הספקתם לשכוח את הדבר, נזכיר: הסרט העשרים וחמישה בסדרת "בונד" ייצא לאקרנים בנובמבר 2019. לא ממש ידוע עליו משהו, אבל כעת נודע כי צילומיו יחלו לקראת סוף השנה הנוכחית. טוב, גם זה משהו.
# סרטו התשיעי של קוונטין טרנטינו, שיעסוק ברצח שרון טייט, מתהדר בשם הראשון לצוות השחקנים - לאונרדו דיקפריו. ו... זהו, אין ממש עוד מה להרחיב בנושא.
# לא ממש בהפתעה, אך כעת עם אישור רשמי לכך: מתוכנן המשך לחידוש של "היפה והחיה". אמה ווטסון, כך היא טוענת (שילמו לה!), "מסוקרנת" מהעלילה שהועלתה בפניה. כן, "Disney" ממש לא יפספסו את ההזדמנות למחלבת המזומנים הזו. בכל זאת, החידוש הרוויח יותר ממיליארד דולרים.
# הסרט השלישי בסדרת "שומרי הגלקסיה" ייצא לאקרנים בתאריך לא קבוע במהלך ב-2020, כך הכריז התסריטאי והבמאי ג'יימס גאן. בנוסף, הוא הצהיר כי רכישתה של Fox לא עתידה לשנות את העלילה או את הדמויות (כלומר - ללא ארבעת המופלאים, הגולש הכסוף או גלקטוס). הסרט הראשון, כזכור, שבר כל קופה אפשרית והשאיר את הקהל המום, בעוד דווקא הסרט השני לא הצליח לשחזר את הצלחת קודמו.
# טוב, זו החדשה הכי מעניינת מכולם: "ג'ומנג'י: ברוכים הבאים לג'ונגל" עקף בהכנסותיו את "ליגת הצדק", וכל הרשת מדברת על זה. ולמה? כי לפני חודשים ספורים בלבד, אף אחד לא ציפה לזה גם בחלומותיו הפרועים ביותר. העולם מלא בהפתעות...

לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.