בקצרה - 02: "Flashpoint", "קריד 2", "Spawn", דאג ליימן, "Venom" ו"הנוסע השמיני"

עוד לא הספקנו לנוח מהחדשות הקודמות, וכבר אפשר לדווח על חדשות חדשות. כל העדכונים, הדיווחים, השמועות וההצהרות מהימים האחרונים - בנקודות.
תמונה קשורה
# אחת השאלות המעניינות ביותר לגבי "Venom", העתיד לעלות לאקרנים באוקטובר, היא מקומו ביקום הקולנועי של Marvel. לאחר הצהרתה של איימי פסקל כי הסרט ייקח חלק ביקום, קווין פייגי דווקא דחה את דבריה בתוקף. ועכשיו, לאחר לא מעט תהיות, יכול להיות שזכינו לקבל תשובה. לפי אחד מן הדיווחים האחרונים בנוגע לדבר, נחשף כי טום הולנד בילה על סט הצילומים במשך יומיים שלמים. בדיווח שהגיע מאוחר יותר, ניתן מעין אישור לכך שהולנד עתיד להופיע בסרט, אם כי כדמותו של פיטר פארקר ותו לא.
# לאחר שתכניותיו לזיכיון "הנוסע השמיני" נגנזו לחלוטין, מיד לאחר כישלונו הזוהר של "קובננט", רידלי סקוט מסרב לוותר ולהרים ידיים, וממשיך בעקשנותו ליצירת סרטים נוספים בסדרה. בראיון אחרון, הוא הביע תקוותו לכך שיוכל לפצוח במשא ומתן עם "Disney", בעקבות רכישתה של "Fox", וכי יוכל לשבת על כס הבימוי לסרט נוסף. בסדר, תקוות לחוד ומציאות לחוד.
# אחד מהרגעים המעצבנים ביותר בטריילר של "הנוקמים: מלחמת האינסוף" היה שוט הסיום, בו הוצגו שמונה גיבורים בסצנת קרב, כש-Marvel ציפו מהקהל להתלהב לקראת הסרט, בו אמורים להיות כחמישים גיבורים. ועכשיו, אנתוני מאקי הגיע והרגיע אותי: הסרט יכלול בו רגע שיא עצמתי במיוחד, בו כארבעים גיבורים יחלו סצנה אחת. טוב, עכשיו אני מתלהב.
# עד עכשיו, יומיים אחרי ששמעתי את החדשה הזו, עדיין קשה לי להאמין לעצם קיומה. אז, מסתבר, .Warner Bros הציעו לבן אפלק לביים את "Flashpoint", האתחול הצפוי ליקום הקולנועי של DC. והוא סירב. כן. במקומו, לתפקיד נשכרו ג'ונתן גולדשטיין וג'ון פרנסיס דיילי. הם, כזכור, היו שותפים לכתיבת "ספיידרמן: השיבה הביתה".
# ההפקה של "קריד 2" נמשכת, וכעת גם הובאה לידיעתנו חדשה מעניינת במיוחד - המתאבק הרומני פלוריאן מונטינו לוהק לגלם את דמות בנו של איוון דראגו. טוב, זה בהחלט נהיה מעניין יותר מקודם.
# לאחר שעזב גם את "גמביט" וגם את "ליגת הצדק האפל", דאג ליימן סוף סוף מצא עיסוק - "קצה המחר 2". רגע, הוא לא עסוק בו כבר בארבע השנים האחרונות? טוב, כן. הוא גם הכריז כי הוא פתוח לחזור ל"ליגת הצדק האפל" וגם לא שולל שוב את "גמביט". אישית, אני לוקח כל דבר של האיש הזה בעירבון מוגבל מאד.
# אין לסטן לי שום קשר ל-"Spawn", אבל זה לא ימנע ממנו להופיע שם בקמע. עם כל הכבוד כלפיו, האובססיה של תעשיית הקולנוע כלפיו כבר ממש קיצונית. ובכלל, אין שום טעם להתייחס ל-"Spawn" כל עוד אף מפיצה בכלל לא קיבלה אותו. אז למה, בשם השם, יש צורך בהכרזה הזו?

לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.