בקצרה - 04: זאק אפרון, מרגו רובי וריאן ריינולדס

כמה דברים קצרים.
תוצאת תמונה עבור ‪brie larson captain marvel‬‏
# מה, בעצם, אנחנו יודעים על זאק אפרון? לא הרבה, מסתבר. עכשיו, כנראה, נזכה ללמוד לא מעט אודותיו. אליל בנות הנוער, שידוע בעיקר בתפקידיו הקומיים והשטותיים, לוהק לגלם את התפקיד הראשי בסרט ביוגרפי שיגולל את סיפורו של טד בנדי. שם, במה שזכה לשם "Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile", תככב לצידו לילי קולינס. שלה הצילומים החל זה עתה, אך עדיין לא נקבע תאריך יציאה לאקרנים. ללא שום צל של ספק, מדובר בפרויקט מעניין במיוחד, שאולי ויציג לקהל הרחב זווית קודרת של אפרון.
# אף על פי שהיה משעשע במיוחד לחזות בדבר שכזה קורה, ניתן לכך אישור - "0% chance", לדברי אד הלמס, כי סרט "The Hangover" רביעי יקרה בשלב כזה או אחר.
# החלטיות, מהי? אל תשאלו את DC, כי שם לא ממש יודעים. לאחר ההכרזות על "Gotham City Sirens" ו-"Joker & Harley", בשניהם מרגו רובי יועדה לככב כדמותה של הארלי קווין, כעת היא צורפה גם ל-"Birds Of Prey". ויש גם את ההמשך ל"יחידת המתאבדים", כמובן. מדובר, אם לרגע תהיתם, בהכרזות ריקות מתוכן שסתם נזרקות לאוויר, ויהיה קשה לראות לפחות אחד מהאמורים לעיל מתממש. בפעם הבאה, ועוד תהיה כזו, פשוט לא נדווח.
# רון קפאס ג'ונס לוהק לגלם את דמותו של המכשף ב"שאזאם".
# אגב, סופרמן עתיד להופיע שם בקמע.
# ההמתנה הכמעט נצחית לקראת "משפחת סופר-על 2" הולכת ומתקצרת, וכעת גם נעשית למעניינת יותר: בוב אודנקירק, קת'רין קינר, ג'ונתן בנקס, סופיה בוש ואיזבלה רוסליני לוהקו לתפקידים שונים, בהכרזה די מעניינת.
# כולם דיווחו על זה, אז לא נהיה יוצאי דופן: גארי אולדמן, המועמד לפרס האוסקר, אמר כי הוא מעוניין להופיע בסרט של Marvel. יאיי?
# כולם דיווחו על זה, אז לא נהיה יוצאי דופן: פיטר דינקלג', זוכה פרס האמי, אמר כי הוא מעניין להופיע בסרט "מלחמת הכוכבים". יאיי?
# ריאן ריינולדס חתם על עסקה בת שלוש שנים עם "20th Century Fox", במרכזה עומד חידוש ל-"Clue" משנות ה-80 בהתבסס על משחק הלוח הידוע לשמצה. פול ורניק ורט ריז, חבריו הקרובים מהעבודה על "דדפול", נשכרו למלאכת הכתיבה, כשריינולדס ישמש כמפיק ועתיד לככב בתפקיד הראשי.
# ג'ון סינה לוהק לגלם את דמותו של דיוק ניוקם בסרט אודות סדרת משחקי הווידאו הידועה לשמצה.
# ההצלחה חסרת התקדים של "ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל" עיוורה לחלוטין את Sony, שכבר החלה בפיתוח המשך. אף על פי הכרזתו של דוויין ג'ונסון כי דבר שכזה לא יקרה, נראה כי דברים הספיקו להשתנות מאז הצטברו כהכנסות מאות מיליוני דולרים. לפי התכנון הנוכחי, ההמשך יעלה למרקע בסמוך לפרק התשיעי של "מלחמת הכוכבים" כתחרות, בדצמבר 2019.
# בשורות רעות - Netflix במשא ומתן מתקדם לרכישת זכויות ההפצה של הסרט הבא ביקום הקולנועי של "Cloverfield". במידה ודבר שכזה יקרה, הסרט יופץ בבתי הקולנוע רק בצפון אמריקה ולא יעלה למסכים השונים בשאר רחבי העולם.
# הסרט בשישי בסדרת סרטי "משימה בלתי אפשרית" צפוי לצאת לאקרנים בקיץ הקרוב, וכעת גם יש לו שם - "Fallout".
# "ברבי" (כן, זה עדיין קיים) נדחה ל-2020. טוב, ככה זה כשאף תסריטאי ובמאי לא מעוניינים לקחת חלק בפרויקט שכזה.
# החלו צילומי "קפטן מארוול".
# טריילר ראשון של "דדפול 2" ייצא ביום האהבה, וילווה את הקרנותיו של "הפנתר השחור".

לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.