בהשראת "Champions", חבילת תוכן חדשה ל-"Lego Marvel Super Heroes 2"!

במקרה ויצא לכם לפספס את החדשות שהגיעו בשבוע שעבר, נעדכן אתכם כי מפתחת משחקי הווידאו "Warner Bros. Interactive Entertainment" הודיעה על שחרורה של חבילת תוכן חדשה ל-"Lego Marvel Super Heroes 2", בהשראת דמויותיהם של "Champions".
רק בסוף החודש שעבר, לפני כשבועיים בלבד, יצאה חבילה בהשראתו של סרט הקולנוע "שומרי הגלקסיה: חלק 2" מהיקום הקולנועי של Marvel, וכעת מגיעה החבילה בהשראת סדרת הקומיקס "Champions" של Marvel. הסדרה, לאלו מכם שלא מכירים, עוסקת בקבוצה של גיבורי-על בגיל ההתבגרות, המתאחדים כצוות לאחר שגיבורי-העל המבוגרים זוכים לחוסר אימון ציבורי ומאכזבים את העיניים הנשואות לכיוונם.

אז, איזה תוכן חדש בדיוק מצטרף? המון דמויות, בעיקר - גרסת הענק הירוק של אמדאוס צ'ו, גרסת נובה של סאם אלכסנדר, גרסת איירון מן של רירי ויליאמס, Moon Girl a& Devil Dinosaur, ויו, גרסת הצרעה של נדיה פים, וגרסת הוקאיי של קייט בישופ. מרבית מן הדמויות הן חדשות ביקום הקומיקס, ורובן הצטרפו לעולם הרחב של Marvel רק בשנתיים האחרונות.

עלותה של חבילת התוכן היא 1.99$, והיא זמינה גם למנויי "Season Pass" (ב-14.99$, לכמה וכמה חבילות). המשחק זמין לקונסולות "PlayStation 4" ו-"Xbox One", וגם ל-"Nintendo Switch" ולמערכת "PC". לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.