בעירבון מוגבל, שמועה: "Black Ops IV" עתיד להיות המשחק הבא של "Call of Duty"

עוד שנה אומרת עוד כותר בסדרת משחקי הווידאו "Call of Duty", את זה כולנו כבר יודעים. המשחק האחרון בסדרה, "WWII", יצא לשווקים רק לפני חושים ספורים בלבד, אך כבר עכשיו נחשף מעט מידע על הבא לבוא - "Black Ops IV".
תוצאת תמונה עבור ‪call of duty black ops 3‬‏
הרעיון של עוד משחק "Black Ops" נשמע נוראי, ובמיוחד לאלו שלא ממש נהנים ממשחקים עתידניים. כן, עוד משחק עם רובי לייזר ורובוטים מעופפים. השלושה הקודמים בסדרה, ובמיוחד זה האחרון מבניהם, היו די סתמיים ונמאסו במהרה. אבל הפעם, כך מסתמן, לא כך יהיה - לפי השמועה האחרונה, המשחק הבא יהיה עם רגליים על הקרקע (Boots on the ground), לא עתידני כלל אלא מודרני.

השמועה החלה לראשונה מציוץ של "Marcus Sellars", אותו האדם שחשף את "Switch Labo" לפני הכרזתו. ולא רק זאת, הוא הדליף לרשת מידע רב בנוגע להכרזות ואירועים שונים. הפעם, הוא מנסה את מזלו עם "Call of Duty". לדבריו, המשחק יגיע לפלטפורמות PS4 ו-Xbox One. ודרך אגב, גם ל-Nintendo Switch, לראשונה בתולדות הסדרה, והגרסה הזו תתמוך בהרחבות (DLC), שלטי ה-Motion Control ותכונת ה-HD Rumble.

כל המידע הזה, כאמור, הוא בגדר שמועה בלבד, ויהיה עלינו לחכות עוד זמן מה עד שנדע אם מדובר באמת. לחדשות נוספות, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.