המדריך למשתמש: כל המשחקים החינמיים שיגיעו למנויי "Xbox Live Gold" באפריל!

משחקי החינם של חודש אפריל עבור מנויי Xbox Live Gold נחשפו באופן רשמי כעת, ונראים מעניינים ומוצלחים במיוחד, ממש כמידי חודש עד כה.
נתחיל מגזרת ה-Xbox 360, שכן יש לה השפעה גם על משחקי החינם של ה-Xbox One. שני המשחקים שמחולקים בחינם לבעלי המנוי Xbox Live Gold על גבי ה-Xbox 360 הם Cars 2: The Video Game ו-Dead Space 2.

מדוע אמרתי שהם משפיעים על ה-Xbox One? מפני ששני המשחקים שציינתי כרגע זמינים בחינם גם עבור ה-Xbox One במסגרת של תאימות לאחור. במסגרת ה-Xbox One, שני המשחקים שניתנו בחינם למנויי Xbox Live Gold הם The Witness וגם כותר גדול למדי שהוא Assassin's Creed Syndicate המוצלח.

טבלת סיכום למשחקי החינם של מנויי Xbox Live Gold באפריל:

Xbox One:*The Witness - זמין בחינם החל מה-1 באפריל ועד ל-30 באפריל
*Assassin's Creed Syndicate - זמין בחינם החל מה-16 באפריל ועד ל-15 במאי
*Cars 2: The Video Game (תאימות לאחור) - זמין בחינם החל מה-1 באפריל ועד ה-15 באפריל
*Dead Space 2 (תאימות לאחור) - זמין בחינם החל מה-16 באפריל ועד ה-30 באפריל

Xbox 360:*Cars 2: The Video Game - זמין בחינם החל מה-1 באפריל ועד ה-15 באפריל
*Dead Space 2 - זמין בחינם החל מה-16 באפריל ועד ה-30 באפריל

בונוס למתעניינים - The Witness, המשחק האלמוני ביותר מבין משחקי הרשימה (בהתחשב בכך שכל השאר הם חלק ממותגי על והוא דווקא משחק פאזלים צנוע), הוא משחק שהושק היום למזמינים מראש. זהו משחק שבו אתם תתעוררו לבדכם על אי מלא פאזלים שיאתגרו ויפתיעו אתכם. אתם לא תזכרו מי אתם ואיך הגעתם לשם, אבל אתם בהחלט תוכלו לעשות דבר אחד והוא לחקור את האי במטרה למצוא רמזים על האפשרויות שעומדות בפניכם, כשהמטרה היא לחזור הביתה בשלום.

מדובר במשחק לשחקן יחיד המוגדר בעולם פתוח ובו יותר מ-500 פאזלים, כאשר אף אחד מהם לא נועד לנפח את המשחק אלא מכיל רעיון חדש. זהו בהחלט משחק המדבר אל האינטליגנציה שלכם ומבטיח להתייחס לזמן שלכם באופן הטוב ביותר שיש.


הישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו והצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו Xbox Israel Community.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.